ODLUKA O IZMJENAMA I DOPUNAMA Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Grad Kutina
Na temelju čl. 12. i 15. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16; 114/22 u daljnjem tekstu: ZJN 2016) i čl. 50. Statuta Grada Kutine (Službene novine Grada Kutine br.5/23), odgovorna osoba Naručitelja donosi dana 25. ožujka 2024. godine sljedeće
IZMJENE I DOPUNE
PRAVILNIKA O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE
Članak 1.
U Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave („Službene novine Grada Kutine“ br. 1/21) u članku 1. stavak 1. mijenja se i glasi:
Ovim Pravilnikom uređuje se postupak nabave robe, radova i usluga za potrebe Grada Kutine, Trg kralja Tomislava 12, OIB: 41888874500 (u daljnjem tekstu: Naručitelj) čija je procijenjena vrijednost za robe i usluge manja od 26.540,00 eura bez PDV-a odnosno za radove manja od 66.360,00 eura bez PDV-a (u daljnjem tekstu: jednostavna nabava).
Članak 2.
Naslov ispred članka 6. i članak 6. mijenjaju se i sada glase:
3.1. Nabava procijenjene vrijednosti manje od 7.000,00 eura
Članak 6.
Za nabave roba, radova i usluga čija je procijenjena vrijednost manja od 7.000,00 eura (bez PDV-a) Naručitelj će izdati narudžbenicu gospodarskom subjektu ili sklopiti ugovor na temelju ponude. Postupak nabave provodi Upravni odjel odnosno ovlaštena osoba naručitelja.
U navedenim slučajevima ne primjenjuju se odredbe propisane čl.4. i čl.12-19 ovog Pravilnika.
Ukoliko se izdaje narudžbenica, narudžbenica se izdaje na temelju zahtjeva za izdavanje narudžbenice.
Narudžbenica sadrži podatke o: upravnom tijelu koje izdaje narudžbenicu, vrsti roba/radova/usluga koje se nabavljaju uz detaljnu specifikaciju jedinica mjere, količina, jediničnih i ukupnih cijena ili poziv na ponudu u kojoj specificirana vrsta roba/radova/usluga jedinice mjere, količine, jedinične i ukupne cijene, gospodarskom subjektu (dobavljaču) te način i rok plaćanja gospodarskom subjektu (dobavljaču). Narudžbenicu potpisuje odgovorna osoba naručitelja (gradonačelnik). Naručitelj je obvezan voditi evidenciju o izdanim narudžbenicama.
Članak 3.
Naslov ispred članka 7. i članak 7. mijenjaju se i sada glase:
3.2. Jednostavna nabava čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 7.000,00 eura i manja od 13.000,00 eura
Članak 7.
Za nabavu roba, radova i usluga čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 7.000,00 eura a manja od 13.000,00 eura (bez PDV-a) Naručitelj će uputiti poziv na dostavu ponude jednom (1) ili više gospodarskih subjekata po vlastitom izboru, sukladno čl.4.
Poziv na dostavu ponude upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda emailom). Rok za dostavu ponuda je najmanje 5 dana i mora biti primjeren predmetu nabave. Za odabir ponude dovoljna je jedna (1) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja. Jednostavna nabava procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 7.000,00 eura i manje od 13.000,00 eura (bez PDV-a) provodi se zaključivanjem Ugovora s odabranim gospodarskim subjektom. Ugovor sadrži podatke o ugovornim stranama koje sklapaju ugovor, mjestu sklapanja ugovora, predmetu ugovora, cijeni i ostalim bitnim sastojcima sukladno Zakona o obveznim odnosima. Ugovor potpisuje odgovorna osoba naručitelja (gradonačelnik).
Članak 4.
Naslov ispred članka 8. i članak 8. mijenjaju se i sada glase:
3.3. Jednostavna nabava čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 13.000,00 eura i manja od 26.540,00 eura, odnosno manja od 66.360,00 eura
Članak 8.
Za nabavu roba i usluga čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 13.000,00 eura i manja od 26.540,00 eura, odnosno manja od 66.360,00 eura (bez PDV-a) za nabavu radova Naručitelj će u svrhu ispitivanja tržišta, uputiti najmanje tri (3) poziva gospodarskim subjektima na dostavu ponude, sukladno čl.4.
Poziv na dostavu ponude upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda emailom). Rok za dostavu ponuda je najmanje 7 dana i mora biti primjeren predmetu nabave. Za odabir ponude dovoljna je jedna (1) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja. Jednostavna nabava roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 13.000,00 eura (bez PDV-a) i manje od 26.540,00 eura (bez PDV-a), odnosno manje od 66.360,00 eura (bez PDV-a) za nabavu radova provodi se zaključivanjem Ugovora s odabranim gospodarskim subjektom. Ugovor sadrži podatke o ugovornim stranama koje sklapaju ugovor, mjestu sklapanja ugovora, predmetu ugovora, cijeni i ostalim bitnim sastojcima sukladno Zakona o obveznim odnosima. Ugovor potpisuje odgovorna osoba naručitelja (gradonačelnik).
Članak 5.
U članku 14., stavak 3. i 4. mijenjaju se i glase:
Rok za dostavu ponude za nabavu roba, radova i usluga čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 7.000,00 eura a manja od 13.000,00 eura (bez PDV-a) iznosi najmanje 5 dana od zaprimanja poziva na dostavu ponude.
Rok za dostavu ponude za nabavu roba i usluga čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 13.000,00 eura a manja od 26.540,00 eura, odnosno manja od 66.360,00 (bez PDV-a) za nabavu radova iznosi najmanje 7 dana od zaprimanja poziva na dostavu ponude.
Iznimno od stavaka 3. i 4. ovog članka, Naručitelj može u posebnim situacijama i radi žurnosti odrediti kraći rok za dostavu ponuda.
Članak 6.
U preostalom dijelu osnovni Pravilnik ostaje neizmijenjen.
Članak 7.
Ove Izmjene i dopune Pravilnika stupaju na snagu danom donošenja i objaviti će se u Službenim novinama Grada Kutine i na internetskoj stranici Grada Kutine.
KLASA: 406-02/24-1/1
URBROJ: 2176-3-10-01/01-24-1
Kutina, 25. ožujka 2024. godine
Gradonačelnik
Zlatko Babić, dipl.ing.