GRAD KUTINA, Hrvatska © Grad Kutina
Menu

Brand strategija Moslavine


LAG „Moslavina“ planira provoditi projekt suradnje s još pet LAG-ova partnera iz RH čiji je glavni cilj brendiranje područja i razmjena iskustava u razvoju turističkog sektora. U dosadašnjim kontaktima s predstavnicima turističkog sektora došlo se do zaključka da je za brži turistički razvoj i bolju prepoznatljivost našeg područja potrebna jača zajednička promidžba Moslavine kao regije. U sklopu projekta suradnje, LAG „Moslavina“ planira izraditi strategiju Moslavine u kojoj bi se definirala područja i način zajedničke promidžbe ove regije. Da bi svi dionici turističkog sektora, a i ostali dionici razvoja područja, imali koristi od Strategije i da bi ista bila provediva potrebna je jača koordinacija i suradnja JLS i TZ s područja Moslavine.

Na održanom sastanku u prostoru gradske vijećnice Grada Kutine, ideju i razloge pokretanja projekta prisutnima su prezentirali predsjednik LAG-a „Moslavina, Zlatko Babić i voditeljica Anica Lenart.

Uz kutinskog gradonačelnika i predsjednika LAG-a „Moslavina“ Zlatka Babića i voditeljice Anice Lenart, sastanku su nazočili potpredsjednici, gradonačelnici i direktorice turističkih zajednica s područja LAG-a „Moslavina“: Daniela Belak, Martina Dončević, Ksenija Tomac, Ana Strilić, Dinko Pirak, Marko Magdić, Željko Posilović, Ankica Bešker, Ivana Grdić.

Tom prigodom istaknuto je kako je misao vodilja objediniti trenutnu turističku ponudu Moslavine te okupiti ponuditelje turističkih sadržaja, s obzirom da se Moslavina proteže kroz tri županije te zbog administrativnih prepreka nije prepoznata kao turistička regija. Za suradnju na projektu, osim LAG-a Moslavina koji bi bio nositelj projekta, zainteresiran je LAG Baranja, LAG Srijem, LAG Međimurski doli i bregi, LAG Virovitički prsten i LAG Papuk. S partnerima bi se tijekom provedbe projekta suradnje provodile zajedničke aktivnosti, od kojih se najznačajnija aktivnost odnosi na studijska putovanja u svrhu razmjene iskustava i edukacije te promociju turističke ponude partnera na projektu.

Zaključeno je kako je svim turističkim sudionicima u Moslavini potreban strateški dokument, tj. Brand strategija, kao temelj za daljnji razvoj turizma gdje bi taj strateški dokument bio temelj za zajedničku suradnju, a turističke zajednice s područja Moslavine potpisale bi sporazum o zajedničkom sudjelovanju na marketinškom oglašavanju i brendiranju regije. Takav sporazum potaknuo bi užu suradnju i kao krajnji cilj imao jačanje prepoznatljivosti Moslavine kao turističke regije na dobrobit svih turističkih sudionika.

Obzirom da se pokazalo da je strateški dokument „Brend strategija“ potreban i da je dobar temelj za daljnji razvoj turizma i brendiranje Moslavine kao turističke regije, današnje predstavljanje prijedloga načelnicima i gradonačelnicima s područja Moslavine održano je s ciljem kako bi se uključili u financiranje izrade strategije.

LAG Moslavina želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak moslavačko, a gradovi i općine, sve institucije i turističke zajednice na tom putu moraju biti podrška razvoju i brendiranju kao jedinstvene i prepoznatljive turističke destinacije, jedna je od poruka s današnjeg sastanka LAGA-a o unapređenju turističke ponude Moslavine.

Po završetku sastanka posjećena je izložba moslavačkih autora pod nazivom 5. likovni trijenale Moslavine koja predstavlja recentnu likovnu produkciju, a otvorena je za sve posjetitelje u Galeriji Muzeja Moslavine Kutina. Posjet izložbi zaokružio je današnji sastanak vezan za brendiranje moslavačkog kraja čiji plan obuhvaća promoviranje cijele regije Moslavine kroz više vidova umjetnosti.

 



22.5.2019. - Društvo



Broj čitanja: 1354 ... Autor: Martina ...

RSS