GRAD KUTINA, Hrvatska © Grad Kutina
Menu

Komunalni servisi u 2016. ostvarili dobit u poslovanju


Komunalni servisi Kutina prošle su godini poslovali pozitivno. Veliki je to uspjeh jer na kraju 2015. godine poduzeće je bilo u minusu 956 tisuća 573 kn što je posljedica nenaplaćenog višegodišnjeg  dugovanja tvrtke Parkcom. Od osnivanja 2003. godine gubici su se u Komunalnim servisima nagomilali do iznosa od 1,4 mil. kn. Istaknuto je to na konferenciji za novinare na kojoj su o poslovanju Komunalnih servisa Kutina govorili Jozo Bilobrk, predsjednik Nadzornog odbora i Manuela Vukelić Vlajsović, direktorica.



    Komunalnim servisima prijetio je stečaj te se u 2016. godinu ušlo vrlo oprezno, izvijestila je direktorica Manuela Vukelić Vlajsović. "Stoga smo vrlo pažljivo investirali, racionalno trošili i preraspodjelom poslova maksimalno iskoristili ljudske potencijale. Također tražili smo posao i prihode van dosadašnjih poslova jer većina postojećih djelatnosti je nerentabilna. Niz aktivnosti prouzročio je ovaj pozitivni rezultat koji ova tvrtka već dugo ne pamti. Svim ovim radnjama omogućili smo opstanak tvrtke, zadržali kvalitetu poslovanja, a da su pri tome plaće radnika ostale su iste, nisu smanjene i sve su redovito isplaćene. Isto tako sve obveze prema kolektivnom ugovoru: regres, jubilarne nagrade, dar djeci, božićnica smo ispoštovali, na što sam jako ponosna.
    Mogu zaključiti da se dobrim vodstvom i dobrom suradnjom s ostalim gradskim tvrtkama i Grdom Kutina ostvario pozitivan rezultat u poslovanju te doslovno spasilo Komunalne servise od stečaja. To je najvažnije, jer tako je spašen veći broj obitelji u Kutini i osigurana im je egzistencija."



    Pozitivan rezultat u poslovanju omogućio je uvođenje promjena u sustavu naplate parkiranja. Skraćeno je vrijeme naplate parkiranja u Kutini, rekla je direktorica Manuela Vukelić Vlajsović te je pojasnila razloge uvođenja naplate parkiranja u Tržnoj ulici neposredno uz Gradsku tržnicu.  "Ovdje bih istaknula da nam nije bio cilj naplata parkirališta i povećanje prihoda, već da se oslobodi parkirališni prostor ispred Tržnice za kupce. U tome smo i uspjeli. Imali smo prigovora od prodavača koji sada moraju koji metar dalje parkirati svoja dostavna vozila, ali nakon dva mjeseca gotovo da i više nema prigovora. Također odgovorno tvrdim da nije jedna Kazna nije naplaćena od kontrolora niti kupcima niti prodavačima, a sada ima mjesta za parkiranje za kupce. Dakle, mjera je postigla svoj cilj bez primjene represivnih mjera.", rekla je direktorica Manuela Vukelić Vlajsović.



U Komunalnim servisima Kutina poslovna 2017. godina započela je dobivanjem novog građevinskog posla izvan područja Grada Kutine te uređenjem radnih prostora za rad i boravak radnika u gradskoj mrtvačnici u Kutini. „Obnovit ćemo sanitarne čvorove, osvježit ćemo cijeli prostor koji nije obnavljan desetljećima. te ćemo uvesti i klimu kako bi radnici imali prihvatljive uvjete.“, naglasila je direktorica te je najavila i nove mogućnosti za građane. "Podsjećam građane na novosti kao što su kupovina godišnje parkirne karte ( gratis 1 m) , mogućnost kupovine grobnog mjesta za života na Gradskom groblju Kutina (info 692-133). Pokazali smo da uvažavamo i prihvaćamo prijedloge i zahtjeve građane pa nam je zadovoljstvo što su dojmovi građana pozitivni."



    Predsjednik Nadzornog odbora Komunalnih servisa Kutina Jozo Bilobrk izrazio je zadovoljstvo što je tvrtka izbjegla stečaj te je čestitao direktorici i zaposlenicima na uloženom radu i odricanjima kako bi tvrtka ostvarila pozitivna rezultat u poslovnoj 2016. godini.



"Poslovanje Komunalnih servisa u 2016. godini bilo je uspješno i pozitivno što je za svaku pohvalu i za Grad Kutinu i za direktoricu koja vodi KSK. Nadzorni odbor održava svoje sjednice redovito i prati poslovanje KSK te je to poslovanje u skladu sa svim zakonima i zakonskim propisima. Uloženi su veliki napori za opstanak Komunalnih servisa s obzirom da su oprema i strojevi u dosta derutnom stanju, uloženi su silni napori da to funkcionira i poduzeće je dobro postrojeno i dovedeno do pozitivnog poslovanja. Bez obzira na sve skepse, prigovore pa i objede na loše upravljanje zaključak je na kraju da su 2016. godinu Komunalni servisi Kutina završili uspješno."



    Predsjednik Nadzornog odbora i direktorica Komunalnih servisa Kutina očekuju pozitivno poslovanje i u 2017. godine s obzirom na otvaranje mogućnosti građanima za kupnju grobnih mjesta i uspješno proširenje poslova u građevinskoj djelatnosti te. (nb)



9.3.2017. - Gospodarstvo



Broj čitanja: 1525 ... Autor: Radio Moslavina ...