Registrirajte se | Prijava   Traži
     
Portal Kutina.Hr
1. kolovoz 2010.     
Get Adobe Flash player
  Navigacija  
 
 

 
U Kutini...
 

Za više najava kliknite ovdje.

Kutina.Hr na Facebook-u
Kutina.Hr na Twitter-u
 


 

 


Popis blogova
 
Upisi
lis 8

Napisao: Davor Žmegač
8.10.2008 23:21

Stigao u Lisabon sinoć. Vjerojatno znate da sam imenovan kao Šef delegacije Vijeća Europe da zajedno sa pravnim ekspertom Vijeća prof. Smith-om iz Norveške te uz tajnicu u Sekreterijatu Kongresa lokalne i regionalne uprave utvrdimo određene primjedbe koje na stupanj decentralizacije posebno financiranja ima Udruga gradova Portugala protiv Vlade. S obzirom da nije prikaldno da iznosim detalje posjeta prije rasprave u Vijeću mogu samo reći da je situacija kod nas po tom pitanju malo, ali zbilja malo, bolja (a kao što znate naša nije dobra :)).
Domaćini su bili ljubazni pa su udovoljili molbi i organizirali i posjet jednom gradu sličnom našem jer mi je to zanimljivo da vidim malo gdje smo mi. I tako smo bili u TORRES NOVAS, jedinici lokalne samouprave sa cca 50.000 stanovnika ( 1 sat vožnje novom autocestom od Lisabona - btw 9,8 EUR za 90 km), proračun 45 mil EUR (cca 900 EUR po stanovniku - Kutina cca 670 EUR po stanovniku dakle proračunski smo na 75% od jednog od najnaprednijih manjih gradova u Portugalu kako kaže gradonačelnik veoma ponosno - ovo sve zaista okvirno). No u temeljnim pitanjima razvoja mislim da dijelimo dosta sličnosti. Npr, problem rekonstrukcije cesta, upravo su završili zatvoreni bazen :), u toku je rekonstrukcija gradske knjižnice, gradsku tržnicu su završili prije par godina, pitanje razvoja glavne kom. inf u manjim okolnim naseljima, ulaganje u poboljšanje školskog standarda i td.
Eto, toliko za sada, pozdrav Vama do subote kasno naveče kada se vraćam i onda odgovaram na postove kojih vidim da ima

Tags:

Re: Lisabon

Torres Novas je genijalan gradić, bio sam tamo prošlo ljeto. Uživaj!

Od putnik namjernik   9.10.2008 10:39

Re: Lisabon

a po tome smo mi jedno par godina u zaostatku..šta nije i tako puno ako je on jedan od narzavijenijih malih gradova..bravo za nas..samo tako..

Od sqwer   9.10.2008 10:49

Re: Lisabon vs Kutina

Sa Kutina.hr: Izmjene Statuta u osnovnim školama 9.10.2008 - Društvo

Iz Grada je najavljena i promjene statuta osnovnih škola kojom bi se prema mišljenju gradskih čelnika trebala poboljšati suradnja na relaciji Grad-osnovne škole. Ovim izmjenama Grad bi dobio veći utjecaj u Školskim odborima u kojima bi prema najavama trebao imati 5 članova, odnosno većinu!?

Pa nadajmo se da će konačno Grad koji sufinancira naše škole imati mogućnost aktivno sudjelovati u radu škola odnosno o radu njihovih ravnatelja. Radujem se tome danu !!

Od novi   9.10.2008 12:50

Re: Lisabon

Ali Portugal ipak nije ono čemu mi valjda težimo. Nije to jedna Njemačka i druge naprednije zemlje Europe. Svaka čast Portugalu, ali nije on među razvijenijim zemljama zapadne Europe!

Od Traveler   9.10.2008 14:18

Re: Lisabon

dragi gradonačelniče,pogledajte da li u portugalu imaju kružne tokove!cijela europa već godinama preferira kružne,a mi uporno stavljamo semafore,ajde barem da se stave onda senzorski! samo me još zanima koja tvrtka će zaraditi na semaforima,jel na kružnom se ne može? kako imam malo dijete zanima me kad će se napraviti neki dječji sadržaj u paku 56.bojne,recimo nešto kao u zagrebu na bundeku i boćarskom domu, jer ono ispred robne kuće je katastrofa,hrpa djece kraj ceste,razmislite! obavezno posijetite lisabonski akvarij,prekrasan je kao i cijeli portugal!

Od nana   10.10.2008 10:59

Re: Lisabon

Tako je Traveler, trebali bi teziti razvijenijiim europskim zemljama, iako ne bi bilo lose da smo vec sada na standardu jednog Portugala koji ima place barem 40% vece od nasih, nize cijene opcenito a i radnicka prava su daleko ispred nasih. I zasto se uvijek Hrvatska usporeduje sa zemljama koje po statistikama odgovaraju nama, a nikad se ne uzimaju pojedine zemlje kao relevantne. Uvijek cemo istaknuti kako smo bolji od Bugarske u necemu ili bolji smo od Ceske u tome i tome a u onome cemu se Cesi bolji od nas necemo to napomenuti nego cemo prebaciti lopticu na drugu stranu i reci da smo bolji od recimo jedne Albanije i sl. Nadam se da shvacate sto sam mislio reci. Uvijek cemo reci kako jedna Njemacka ima skupo stanovanje (najam stana) ali necemo reci da je cijena kvadrata stana u Minhenu manja nego kod nas, cijena hrane je manja nego kod nas, cijena odjece je manja nego kod nas, potrepstine za osobnu higijenu nemaju PDV-a pa su takoder nize nego kod nas isl.

Od revizor2   10.10.2008 10:59

Re: Lisabon

2 nana:
djecje igraliste tj. sadrzaji kao ono sto je na Bundeku, u Kutini nece biti nikada....vec sam prije spominjao kako se dicimo kao grad prijatelj djece, ali se slabo radi na sadrzajima za djecu. Mozda se ipak nesto pokrene obzirom da uskoro krecu predizborne lazi (pokrene u smislu-pricam ti pricu...)

Od revizor2   10.10.2008 11:04

Re: Lisabon

revizor2 .. o cemu ti pričaš. s kim se ti svadjas! ostavi se kompa i odi na zrak, vidjet ćes da je super vani.

Od revizor je dosadan   10.10.2008 14:14

get a life

kaj si ti gradonacelnik, pa da odgovaras na nase postove?

Od slažem se sa kolegom "revizor je dosadan"   10.10.2008 15:23

Re: Lisabon

nema dječijih igrališta ni kružnih tokova,ali glavno je da svaki kutinski tajkun(švercer)ima svoju zgradu! i ja bih isto jednu,molim grad da mi da kredit,jer u banci ga ne mogu dobiti,pošto nemam ugovor na neodređeno,jer veliki pošteni kut.poduzetnici ih ne daju ni nakon 2-3 godine rada!!!!a ako napravim zgradu riješiti ću stambeno pitanje i sebi i drugima!

Od nana   11.10.2008 9:37

Re: Lisabon

Od nana & revizor

Ovako, vezano za primjer Bundeka što je osobno misliom odličan projekt neznam da li ste dolazili ili pratili rasprave Kutina.-Zdravi Grad no i sam sam već nekoliko puta reako da je pri karju projekt hortikulturnog o sadržajnog uređenja Parka 56 bojne koji treba postati ako već koristimo te termine kutinski Bundek odnoano u planu je u parku 56 bojne izgadnja novog centralnbog dječjeg igrališta, skate staze, novih staza, rasvjet i drgugih sadržaja koji bi trebali omogućiti građanim aktivan odmnor i bavljenje sportom, zabavuza djecu i malde i dr. Isto tako, vezano za dj igrališta - u zadnjih par godina uloženo je cca 1 mil kn u igrališta i nabavu novih igraćaka i igrališta nbpr. repušnica, Krč, Husain, vrtići, igralište robna, i grališpte AŠenoa i dr.Da, treba još tu se slažem Vezano za kružne tokove, o tome sam već pisao. Ukratko Zagrebačka nije povoljna za kr- tokeove zbog niz stvari-vidi post od prije cca 1 mjesec. Htjeli smo sagradtiti kr tok kod Helešija, iako je geometrija prostora veoma na knap, no nsimo mogli zbog stanara susjedne zgrade koji nisu dali suglsnost. Ovog trenutka je dobivena gr- dozvola za kružni tok kod novog Kauflanda (Vinkovačka-Slavonska-Lj. Posavskog) i ako i tu nebude problema s vlasnicima tu će biti kr. tok. Mislim, znam da je trend gradnje kr. tokova no kr tok i nije baš svugdje rješenje, a pogovotovu kad se nalazi blizu semaforskih raskrižja, ili akd ima nejedenak prometne tokove i dr.

Od dzmegac   11.10.2008 13:22

Re: Lisabon

Vidim da ima grešaka kao u priči u prethodnom postu. Moja isprika jer pisao sam na aerodromu u Lisabonu dosta na brzinu!

Od dzmegac   11.10.2008 19:33

Re: Lisabon

Kutina ima specifična raskrižja i po meni potpuno ne prirodna. Pa pogledajte samo statistiku prometne policije da na raskrižju Kolodvorske ul i Ul.kralja P.Krešimira IV ima najveći broj prometnih nesreća - dakle, koliko god ono izgledalo ok, očito je da nešto ne štima. Ista stvar Zagrebačka ulica (Plodine, OMW i sl.) - pogledajte npr. pravac zapad istok i skretanje u ulicu kod POS-ovih zgrada - skreće se ulijevo pa naglo u desno.... Neprirodno totalno...
Mislim, meni jedino nije jasno tko je ododrio takvo križanje - koje i nije križanje.
Ili raskrižje kod "Dvije lipe"... majko mila, a vrhunac je krivudava cesta kod placa, još ako se spoji s Dalmatinskom. Nemojte sada samo napravi ravan most do Croatia osiguranja, jer mi više po Kutini ne znamo voziti ravno, već samo u što većim zavojima i "okukama" :))

Od Kika   11.10.2008 21:29

Re: Lisabon

mislim da se malo udaljilo od teme sa prepiskom o kružnim tokovima i semaforima. slažem sa izrečenim, što se može sumirati da su pojedina križanja jako loše riješena, po menije najveće ruglo napravljeno kod "dvije lipe".
mene bi ipak više zanimalo kakvi su modeli financiranja tog grada u portugalu, jesu li pametniji od nas i koriste li eu fondove. možda bi pojedini model mogli primjeniti i u kutini, posebno za oživljevanje obiteljskog poduzetništva. tu bi možda mogli spojiti iskustva sa gradom samoborom, gdje su obrtnici poprilično jaki. također mislim da je kutina i okolica bogom dana za voćarstvo i vinogradarstvo, samo se nekako ljudi slabo bave time na nekoj višoj razini. nadam se da će gradska vlast izaći iz nekog zimskog sna, malo ažurnije i aktivnije raditi planove na razvoju temeljnih djelatnosti, a ne da većina ljudi ovisi od petrokemije i robovlasničkog selka.

Od mudri   12.10.2008 12:12

SELK

Zašto svi pljuju po selku. Pa dajte otkaz ako je robovlasnički. Bolje ikakav posao nego nikakav. Ako netko ne misli tako ....

Od brko   13.10.2008 14:52

Re: Lisabon

mene isto to živcira..svi seru po selku i svima je teško a nitko neće dati otkaz..a imaju mogućnosti zaposliti se na drugim mjestima..a hvala bogu kutina nudi dosta mogućnosti..a niti zagreb nije daleko...

Od sqwer   13.10.2008 20:27

Re: Lisabon

Imam dva pitanja za brku i sqwera. Jeste li radili ili radite u selku. Jel imate malu djecu kod kuće?

Od Traveler   14.10.2008 10:57

Re: Lisabon

to je kapitalizam, ako ne valja jedan odi radit kod drugog. naravno da ljudi imaju pravo izražavat nezadovoljstvo ali nemojte očekivat od gradonačelnika ili bilo kojeg drugog političara da rješava probleme privatnih poslodavaca. to je socijalističko samoupravljanje i ono je propalo, tj ljudi su ga odbacili 90-e na izborima. problem je jedino šta ga nisu izbacili iz glava

Od škegro   14.10.2008 12:56

Re: Lisabon

Jel si bio u Fatimi il Nazareu možda?

Od Tedy   14.10.2008 16:00

Re: Lisabon

treveler---cuj nemozes reci da nema boljih mogucnosti u kutini od selka..pogotovo ako imas djecu...jer radis ko crnac 5 nocnih i onda jos moras oko djece brinuti...zato...ja sam rekao da mi je glupo jer svi seru po selku i svi ostaju raditi...a ja tvrdim i tvrdit cu uvijek da bar kutina nudi puno mogucnosti za zaposljavanje...ako nista drugo imas hrpu trgovina u kojima mozes raditi...a tu bar nema nocne...
a sta se tice toga selk sve radi po zakonu...radni tjedan je normalan...samo je problem one odrade i 5 smjena u nizu...ali svi imate 40 satni radni tjedan..rijetko tko ima vise...

Od sqwer   15.10.2008 11:17

Re: Lisabon

Sqwer -ja neradim u selku, ali sam i to probao u svom životu. Sad radim u neusporedivo boljoj firmi. Probaj tamo radit pa će ti biti sve jasno. Koje to trgovine i slične firme mogu zaposliti tolike ljude? U Kutini sigurno ne. Mnogo je ljudi prisiljeno tamo radit jer jednostavno nema boljeg u gradu. Nažalost to je jako loše.

Od Traveler   15.10.2008 12:19

Re: Lisabon

pozdravljam končno startanje na izgradnji zatvorenog bazena. iako se kasni nekih 20-ak godina, iako je rok do 2012 neopravdano predugačak, dobro da se išta počelo. smatram da nije istina da su bazeni nerentabilni, treba napraviti plivački i vaterpolo klub, održavati natjecanja pa će biti sponzora i para.
osvrt na sjednicu gdje su odbačeni svi prijedlozi u vezi poboljšanja palate parkiranja - samo tako, putevima politike hdz-a, samo smo mi u pravu. vidjet ćemo račun iduće godine na izborima.
također bi bilo dosta već tog selka u svim mogućim temama. istina je da je to firma za luzere, jer samo čovjek koji nema samopoštovanja može raditi u firmi koja mu plaća minimalne doprinose i radi u nemogućim smjenama za crkavicu - ne želim spominjati vlasnike, ulaganja i ostalu pozadinu cijele priče. toliko o tome.

Od mudri   15.10.2008 12:34

Re: Lisabon

pa neogu zaposliti tolike ljude..ali isto tako ne bune se svi..mene zivciraju oni koji se bune a nista drugo ne poduzimaju...ima radnih mjesta u kutini...
a sta se tice bazena..napokon..jedva cekam...i super je ovo sa vaterpolo klubom..to bi bilo dobro...isao bih odmah trenirati...

Od sqwer   15.10.2008 13:04

Re: Lisabon

i da gradonacelnice...prije mso rijesili bazen nego neku visoku ili višu školu..mislim da to nije uredu...
rekli ste da budete znali nešto više krajem 9 mj a sada je već polovica 10 i ništa ne odgovarate..

Od sqwer   15.10.2008 13:12

Re: Lisabon

Čekajte ljudi predizborna obećanja, onda će biti i visokih učilišta i avenue malla i bundeka i sve što vam srce poželi, i nafta će pojeftinit na 2 kn/litri

Od hdz zna najbolje   15.10.2008 21:41

Re: Lisabon

ja bi bio zadovoljan i sa po 6 kn po litri..
ma ovo za faks nekakav u kutini je trebalo odavno rijesiti..jer znam da su vec se trazili predavaci..(iz tin ujevic su se javljali na nekakve natjecaje,ali stavrno neznam koje..tako su mi oni rekli)..ali zo je još bilo prošle godine..i navodno je trebalo ovu jesen poćeti nešto u kutini..ima i ćlanaka o tome na netu i studenskim stranicama...a onda sve naglo stalo...mislim sramota je da grad koji teži nekom velikom razvoju sa mladim ljudima nema nešto takvo...pa jedna novska ima više..a i oni valjda su sve riješili za neku višu školu...pa nebudemo valjda išli tamo...a mislim da ima puno onih koji bi išli da ima nešto u kutini..a pogotovo stariji ljud(25 i 30god i više,neka se nitko ne uvrijedi)koji bi radili i išli vanredno...

Od sqwer   15.10.2008 23:02

Re: sqwer

bravo sqwer, svaka ti riječ ima mjesta. ja spadam među "starije" i trenutno se školujem izvanredno u zg (a gdje drugdje) na veleučilištu. stvarno je šteta da u kt nema nekog veleučilišta ili visoke škole koja bi pokrivala tehnička polja - strojarstvo, informatiku, građevinu - , ekonomiju i agronomiju. sve bi to trebalo za što bolji i brži razvoj kutine i posebno okolice gdje leže veliki resursi.

Od mudri   16.10.2008 10:03

Re: Lisabon

ma nešto se pričalo da bi trebalo biti tehnologija i managmentu u kutini...
to je zgodan smjer..ima svega u tome smjeru i obuhvaća širok spektar obrazovanja...
a i kada bi imali nešto takvo u kutini bi sve odmah procvalo..od iznajmljivanja stanova,pa do samih kafića..jer se zna šta su studenti..a kutina dobiva visokoobrazovanu radnu snagu..jer vjerujem da bi mnogi i ostali tu jer imaju sve..nove stanove,gdje se zaposliti...ma sve...

Od sqwer   16.10.2008 12:56

Re: Lisabon

Poštovani gosp. gradonačelnik,
Nevezano za temu imao bih jedno prošireno pitanje vezano uz građevinske radove u Kutini.
Imate li možda informacije o početku radova na slijedečim gradilištima: Enikon, Kaufland i poslovno stambenom bloku između OMV-a i gimnazije. Bio bih vam zahvalan, ukoliko ne znate ništa o tome, da me uputite gdje i kod koga bih se mogao raspitati o tome.

Od Perica   16.10.2008 18:39

Re: Lisabon

enikon kasni zbok nekih dozvola iili love...mislim da je gradonacelnik vec odgovorio na to..pronadi negdje da ti ja nebi rekao nesto krivo...
kaufland isto tako nekakve dozvole ga koče...a za ove zgrdade..stvarno neznam ništa..mislim da je u zadnje vrijeme bilo rijeći samo o brunkovcu i zgradama..evo ako pomaže..onoliko koliko znam...a nadam se da i gradonačelnik bude svratio više ovdje jer ga nema dugo...

Od sqwer   16.10.2008 23:29

Re: Lisabon

super je to kaj se knjižnica proširuje i dobiva novi odjel,al kaj nije malo blesavo da se nalazi na dvije lokacije,npr. netko hoće posuditi knjigu za sebe i klinca i mora ići na dva mjesta

Od ...   17.10.2008 12:03

Re: Lisabon

enikon kasni jer su trenutno angažirani na izradi krova na zagrebačkoj areni - mislim da sam već pisao o tome. to je firma koja nema dovoljno stručnih ljudi da bi mogla pokriti dva veća projekta, tako dok ne završe ovo u zagebu, nema ništa od nastavka gradnje u kutini.
pozdravljam ideju za proširenje knjižnice, ali mi je ludost da će biti na dva mjesta. kad se već toliko gradi po gradu, moglo se pristupiti projektu nove knjižnice u novoj zgradi, s tim da se unaprijed planira sa potrebama veleučilišta - inače će knjižnica biti na tri lokacije, ako ne i više.

Od mudri   17.10.2008 12:40

Re: Lisabon

enikon kasni jer su trenutno angažirani na izradi krova na zagrebačkoj areni - mislim da sam već pisao o tome. to je firma koja nema dovoljno stručnih ljudi da bi mogla pokriti dva veća projekta, tako dok ne završe ovo u zagebu, nema ništa od nastavka gradnje u kutini.
pozdravljam ideju za proširenje knjižnice, ali mi je ludost da će biti na dva mjesta. kad se već toliko gradi po gradu, moglo se pristupiti projektu nove knjižnice u novoj zgradi, s tim da se unaprijed planira sa potrebama veleučilišta - inače će knjižnica biti na tri lokacije, ako ne i više.

Od mudri   17.10.2008 14:02

Re: Lisabon

i treba otovoriti još srednjih škola u kutini,već bi polako trebali ići u specijalizaciju,virovitica ima 4 srednje škole,županja 3,križevci 3,a kutina sam 2

Od ...   17.10.2008 14:09

Re: Lisabon

Ne znam gdje da ovo pitam pa ću ovdje. Valjda je prikladno mjesto za to. Glavno je da gradonačelnik vidi :)
1. Vidim da je u planu subvencioniranje željezničkog prijevoza studenata do Zagreba, ali koliko sam shvatio to je ideja na razini županije. Napokon, bilo je i vrijeme. Ali ono što meni nikako nije jasno je to da naš grad do sada nikad ništa nije učinio po tom pitanju i to je jako žalosno, umjesto da ulaže u obrazovanje mladih. Jer koliko vidim Sisak "svojim" studentima već godinama subvencionira 30% cijene mjesečne prijevozne karte. Student sam i zaista pohvaljujem inicijativu županije i mislim da se to trebalo napraviti već odavno. Sad, zanima me kakvu ulogu u tome ima naš grad Kutina i da li će nam i on na neki način izaći u susret?
2. Zanima me da li se može napraviti nešto u vezi betonskog igrališta na moslavini gdje se prije par ljeta mogao igrati nogomet po noći pod reflektorima, a zadnjih 2 godine je i to ukinuto. Jer po ljetnim vrućinama, navečer pod reflektorima je užitak igrati, a to je jedino igralište koje ima reflektore. Ili nek se neko drugo igralište opskrbi rasvjetom, glavno da se negdje može po noći igrati nogomet i općenito rekreirat. Isto vrijedi i za košarku.

Unaprijed hvala na odgovorima!

Od p3r0kt   17.10.2008 16:18

Re: Lisabon

Evo još jedno pitanje, a vezano je za natječaje grada. Zašto su oglasi za radna mjesta u gradu objavljena isključivo samo u narodnim novinama kada postoje i službene web stranice grada i dnevni tisak? Pa valjda je cilj da što više stručnjaka vidi taj oglas, zar ne?
Ako na www.nn.hr pod pretraživanje ukucamo kutina vidjet ćemo da se 6. 2. 2008. tražio pravnik, 7. 7. 2008. tražio se građevinar i 12. 9. 2008. opet građevinar. Nitko nezna za njih osim onih bliskih gradskoj upravi.Ovakva praksa podsjeća na famozni prvi natječaj za POS objavljen samo u nn a onda nakon prijava onih koji su se trebali prijaviti i formiranja liste, ponovno se objavljuje natječaj u svim medijima ali samo za preostalih par stanova (2 liste). Molim komentar.
Hvala i pozdrav!

Od n.n.   19.10.2008 12:28

Re: Lisabon

Budem ti ja odgovorio na primjeru Petrokemije:)
Prije ohoho godina je bio zakon da sve firme moraju oglasit radno mjesto na HZZ i Petrokemija je to radila.
Nakon toga je dosao zakon da samo drzavne sluzbe,firme...moraju oglasit radno mjesto na HZZ i Petrokemija je to radila posto je drzavna firma.
Nakon toga je dosao zakon da samo drzavne,gradske...sluzbe moraju oglasiti radno mjesto ali u NN:) koje nitko ne cita:) i Petrokemija iako drzavna firma nije drzavna sluzba pa je jedva docekala da ne mora raspisivati natjecaje i oglasavat radna mjesta posto im nije u interesu nac najbolji kadar nego uvalit sto vise ljudi iz svojeg legla:) jer znaju da ce za takvo ponasanje bit nagradjeni od gradskih duznosnika medaljom posto su u istom vrzinom kolu:)
Eto tak ti se to radi:) kad imas neinformirane gradjane koji bleje ko ovce:)
Zasto bi grad ili Petrokemija raspisivali natjecaje da se ljudi muce i prijavljuju kad se ionako sve unaprijed zna.Oni nama rade uslugu i postedjuju nas gnjavaze oko natjecaja:)
Za javnost cemo govorit da grad treba strucni kadar koji je otisao u Zagreb radit a u tajnosti cemo izbacivat natjecaje u NN posto to jos uvijek zakon trazi:)a kad prestane i ta obveza nece ih niti tamo biti:)
Joj ne znas ti u kakvom gradu zivis:)

Od fornikator   19.10.2008 13:08

Re: Lisabon

Od mudri

Od dzmegac   19.10.2008 22:09

Re: Lisabon

Od mudri
NE, situacija s gradovima u Portugalu je slična Kutini. Inače, vezano za Samobor tamo su obrtnici izuzetno snažni po tradiciji te uz to tamo ima velik broj obrtnika i poduzetnika iz zagreba koji tamo žive. Vezano za voćarstvo i vinogradarstvo Grad to snažno potiče i ima nekoliko zaista snažnih proizvođača-Selište recimo tu prednjači. Većim voćarima je rpedloženo osnivanje zadrzge ij niz drugih mjera tako da se na tome radi dosta no sami voćari i vinogradarsi moraju i sami potaknuti inicijative jer su dosta zatsvoreni u svoj posao i nemaju inicijative za suradnju. No. mislim da će to s vremeno ipak krenuti.

Od dzmegac   19.10.2008 22:13

Re: Lisabon

Od Tedy

Ne, nisam imao vremena za Fatimu

Od dzmegac   19.10.2008 22:14

Re: Lisabon

Od mudri

Mislim da bazen ne kasni 20 godina jer zatvoreni bazen je izuzetno skupi objekt ne gradnja nego održavanje- procjena održavanja je 3,5 do 4 mil kn i NE ne postoji nikakva pa niti najmanja mogućnsot da je zatvoreni bazen u kutini komercijalno isplativ iako to teoretski ljepo zvuči - mislim na ono sponzori, vaterpolo utakmice i dr (vidim to svaki dan na rukometu i nogometu). Znate, Kutina nije velegrad i moramo biti svjesni pored svojih prednosti i svojih ograničenja. No bazen je potreban zbog kvalitete života građana, obuke neplivača, djece i dr.
Vezano za prijedloge za prakiranje mislim da ste to krivo shvatili. Upravo očekujemo potpisivanje izrade detaljne izvedbene studije uređenja prometa u užem središtu grada uključivo i analizu sustava naplate parkiranja. I sve promjedbe s vijeća i poglavarstva će biti proslijeđene izrađivaču. bit će i javna rasprava za primjedbe građana i nakon toga ukoliko bude realnih razloga koje će obraditri i predložiti stručnjaci sa Instituta prometa i veza bit će napravljene promeje u sustavu naplata-prije svega ići će se u npaltu manju od 1 sat i neki drugi realni prijedlozi. Dakle, primnejdeb su doboro došle i sve će ih opbraditi stručnjaci iz tog područa i onda će vijeće i poglavarsvo izmjeniti pravilnike, odluke i druge akte. Mislim da je to ispravan put

Od dzmegac   19.10.2008 22:24

Re: Lisabon

Od sqwer

Osnivanje visoke škole ili veleučilišta je nešto što pokušavamo već gotovo 2 godine. O čemu je riječ. Prvo smo probali razgovarati o osnivanju Veleučilišta u kutini-no prepreka je jer Kutina nije centra Županmije, mali Gard, blizina Zagreb i dr. Sve prepreke na kojima je u nadležnim ministarstvu to padalo. Onda smo predložili Žuoaniji koja ima zakonsku prednsot u osnivanju V>eleučilišta da jedan smjer-strojarstvo bude u Kutini. I ot je preihvaćeno no kao što vidite i na razini Žuoanije to ide veoima sporo, Nakon toga smo pokušali osnovati priovatnbu Visoku školu, i za to smo ponudili programe , sredstva i sve što treba. No tada kreće, veoma otvoreno govoreći, lobiranje i to negativno svioh postojećih ili većine postoječih visokoškolskih ustanova koje ne žele provbatnu konkurenciju. tzo lobiranje znači da nam se stalno tražilo nešto što nemožemoi ispiuniti nprr najporije se traže recimo 5 dr. sc pa onda 7 stalnoi zaposlenih, pa treba 500m2 prostora kad to napravimo onda 800 m2, pa onda se traži da našoj Visokoj školi potpišu suglasnot drugi studiji da ćče nakon diplome kod nas moći ići na posolijedimlomski na taj studij pa to niti jedan fakultet to neće potpisati jer onda oni gube studente i tako dalje do neba i nazad. Ukoliko zante da je Krapina kao središte županije preko 3 godine dobivala dopusnicu pa čak i sada još ima probčlema-bio sam tamo nekoliko puta onda znate o čemu je rijeć. POred tih ima i realnih prepreka-nema dosta predavača u RH jer problem nastavnika je ključan problem pri osnivanju Visokih škola. Ako se ide na proivatnu školu onda se šklarina plaća, ako je školarina previsoka toko će moći studirati, ako je prenisak ne pokriva plaće i ulaganju u prostor i opremu što je izizetno skupo, država ne subvencionira proivatne visoke škole, a državne kao što vidte nerado osniva. Osnivanje ispostave nekog od fakulteta je zadnje rješenje jer tada ovisite o dekanu do kada će ta sipostava biti u gradu, pa onda se krene sa subvencijom od recimo 10% a za dve - troi godine to dođe na 50% vidi aktualna događanja u Kninu i županiji -a Kutina nema Proračun koji bi to mogao podnijeti. Zadnja situacija je slijedeća-poslije dana Grada imam načelni termin kod potpredsjednika Valde RH dr. Uzelca i potpredsjednice Vlade RH Adlešić da ponovo vidimo mogućnsoti za novu prijavu sa predviđenim programima a to su: ekonomija, računalstvo i zaštita okoliša. Siguran sam da ćemo usojeti no kao što vidite tu treba dugo vremena da se to realizira jer to nije niti malo jefitino, strašni otpori lobija i najveći i ključni problem-nedostatak stručnih kadorva predavača!

Od dzmegac   19.10.2008 22:41

Re: Lisabon

Od mudri i dr.

Enikon kasni s radovima zbog toga jer nisu ugovorili kredit u pkaniranom roku. Sada je to riješeno i oni će startati s radovima. Kaufladn-bilo je problema sa susjedima koji nisuz dali dozvolu za proistupne ceste no riješeno je ki treba krenuti. Knjižnica-Gard nema dovoljno novaca da gradi novu knjižnicu uz sve ove započete i planirane investicje. Odjel za dorasle i malde se seli u Hrv. b ranitelja i lad se to riješi i uredi na visokoj i moderno razini kako je palnirano tada će se isprazniti i kat te zugatrde i cijela knjižćnica će preseliti u tu zgardu, a postojeći prostori na trg k tomisalva će imati neku drugu namjenu koja se bude pokazala kao ptrebna. dkale, u dva koraka sada ostaje za djecu tu na trgu, ali s puno više prostora, uređeuje se prizemlje i središnja galkerija u Hrv branitelja i onda se sve na kraju koncentrira. Tako je planorano zbog novaca, ali i zbog jako složenih vlasničkih odnosa zgrade u Hrv braitelja koja je na sudu zbog međusobnih tužnbi SDP-a protoiv države, države protiv svih i td i td. Sad je vlasništvo te zgarde pola gard pola država i sad rješavamo da grad bude vlasnik svega i onda je lakše

Od dzmegac   19.10.2008 22:48

Re: Lisabon

Od ...

Vezano za nove srednje škole. Kutina ovog trenjutak ima potpuno zadovoljavajućči standard s obzirma na broj učenika (naravno ulaga nje u objekte treba biti veće) no novijh sr škola sada ne treba jer nema toliko učenika već treba postojeće bolje urediti i opremiti

Od dzmegac   19.10.2008 22:50

Re: Lisabon

Od p3r0kt

Pisao već na blogu. Od 1.1. Gard Kutina će početi sa subvencijama učenikka i studenata više o tome u narednim mejsecima sredstva su planroiana u prijeldogu Proračuna 2009.
Nogomet i košraka po noći - ok hvala na zapažanju

Od dzmegac   19.10.2008 22:52

Re: Lisabon

Od n.n.

Natječaji se moraju objavljivati u NN jer je to Zakon koji je utvrdiral Vlada RH. Ne stoji da za te natječaje nitko ne zna jer uvijek ima veći broj kandidata od traženih - molbe iz Petrinje, Županje, zagreba i dr. No, potpuno ste u rpavu i neam niakkvih razvloiga da se natječaji ne ponovve i na kutina.hr. to će biti riješeno u buduće jer ću Vaš priojedlog proslijediti odgovornoj osobi u Gradu. Hvala.
Od fornikator - molim za kulturu dijaloga a ako Vam se ne sviđa ovaj blog Internet Vam nudi pregršt drugih mogućnosti.

Od dzmegac   19.10.2008 22:57

Re: Lisabon

Evo, mislim da sam riješio zaostatke. Ako ima još nešto što sam preskočio dajte da to riješimo pa onda novi post :)

Od dzmegac   19.10.2008 22:59

Re: Lisabon

Evo, mislim da sam riješio zaostatke. Ako ima još nešto što sam preskočio dajte da to riješimo pa onda novi post :)

Od dzmegac   19.10.2008 22:59

Re: Lisabon

još za onaj bager kod dm-a,jel se kreće s novim objektom ili ? :)

Od ...   19.10.2008 23:17

Re: Lisabon

nedostatak stručnih kadrova predavača! - da li bi grad stipendirao nekome postdiplomski - doktorski studij?

Od Miro   20.10.2008 9:42

Re: Lisabon

Da li ste u nedjelju poslušali radio emisiju "Za selo" ? Možete li komentirati nastupe voditelja Rude Krznarića i gosta Tome Andrića.
Nije niti čudo što Radio Moslavinu kutinjani slušaju sve manje.

Od bob rock   20.10.2008 9:43

Re: Lisabon

Nisam ja upotrijebio niti jednu prostu rijec a to sto Vama smeta ukazivanje na politiku sa kojom pozivate strucni kadar da se vrati u Kutinu a ne objavljujete natjecaje osim u NN (zato sto to nalaze zakon)koje nitko ne cita to je druga stvar.Da se razumijemo gradonacelnici prija Vas su bili deset puta gori tako da Vama skidam kapu ali to nije dovoljno.Da sam ja na celu grada ili neke firme objavio bi oglas i na drzavnim i na privatnim zavodima i u medijima(mosl. list,radio moslavina,net...)kako bi dobio najbolji kadar.Eto ja bi se ispricao ali ne znam zasto.Mislim da ste Vi duzni ispriku gradjanima Kutine zbog prakse neobjavljivanja natjecaja za posao i ostalih.Eto.

Od fornikator   20.10.2008 10:35

Re: Lisabon

ma sve to stoji da je tesko dovesti neki fakultet i tako nesto...privatno nesto nemojte niti pokusavati jer to je podosta skupo i nebi ispunilo svrhu...mozda bi i bilo svrhe imati privatni fakultet ali teko dok se bude imao normalan...

Od sqwer   20.10.2008 11:35

Re: Lisabon

Od fornikator

Ma gledajte ja nisam tražio ispriku nego sam tražio kulturu dijaloga jer: " i Petrokemija iako drzavna firma nije drzavna sluzba pa je jedva docekala da ne mora raspisivati natjecaje i oglasavat radna mjesta posto im nije u interesu nac najbolji kadar nego uvalit sto vise ljudi iz svojeg legla:) jer znaju da ce za takvo ponasanje bit nagradjeni od gradskih duznosnika medaljom posto su u istom vrzinom kolu:)" na temelju toga mislim da je to ok. Što se tiče gradskih natječa za posao to sam odgovorio i slažem se da se to objavljuje i na kutina.hr i to će tako i biti. Na kraju mislm da nije potrebno da se sada oko toga svega ubjeđujemo jer ja poštujem Vaše mišljenja a naravno zadržavam pravo da i ja kažem svoje i samo u svemu tome bez teških riječi i pozivanja ili komunikacije koja ne bi bila na određenoj razini prihvatljive kulturne komunikacije. Pozdrav uz najavu u slijedećih 6 mjeseci tražit će se 2 dipl. ing. građevine, 1 dipl. oec, i VŠS upravni pravnik. Evo već avans natječaja unaoprijed

Od dzmegac   20.10.2008 12:57

Re: Lisabon

E tako je vec bolje.Vidite da se natjecaj moze objavit samo kad se hoce.Jel to bilo tako teško i traumatično.Na stranu to sto se rezultati vec znaju.O tom kojom drugom prilikom.

Od fornikator   20.10.2008 15:55

Re: Lisabon

Od fornikator

:) ova Vam je dobra i drage volje bih se ja s Vama raspravljao, ali drugom prilikom jer za ovu temu koju ste tako lijepo zapakirali stvarno nema razloga - što Vi naravno ne prihvaćate no to je ok. Inače, B.Klaić: ..2. čovjek koji je ravnodušan na dobro i zlo, koji se iz nekih dubljih filozofskih razloga svemu smije ...

Od dzmegac   20.10.2008 18:54

Re: Lisabon

Razumijem da nemate vremena ali glavno je da se nesto pokrenulo.Vasi predhodnici nisu natjecaje raspisivali niti na blogovima.Idem ja pogledat sada blog od gospodina Dragičevića jer možda je na njemu usljed pritiska javnosti raspisan natječaj za remont rafinerija INAe.Srdacan pozdrav.

Od fornikator   20.10.2008 20:37

Re: Lisabon

ovo u vezi veleučilišta je prestrašno. u okolici zagreba niču kao gljive poslije kiše, a periferija ne može to dobiti. toliko o hrvatskoj kao zemlji znanja dok su smrdljivi hdz-ovci na vlasti.

Od mudri   21.10.2008 11:46

Re: Lisabon

Krajnje je vrijeme za novi post...

Od jana   21.10.2008 14:05

Re: Lisabon

ma mislim da nije toliko kriva središnja vlas za veleučilište
mislim da je presudan novac koji grad misli izdvojiti za dovođenje nekog veleučilišta ili nećeg slićnog...a koliko ćujem novska bude dobila ubrzo...
tako da ja glavnu krivnju svaljujem na grad..ali nije jednii krivac...rekao bi 50%..ostalu su dekani,središnja vlast,županija...itd..jer lova danas sve pokreće..
a jedan faks bi kutinu totalno pokrenuo..još više nego sada..studenti bi je oživili skorz

Od sqwer   22.10.2008 0:30

Re: Lisabon

Uvjeravam Vas da novac nije problem - naravno to je uvjetno, jer to znači da bi uzeli od nekih projekata i prebacili za Visoku školu no to vrijedi toga.I zato novac nije problem nego sve ono o čemu sam ranije pisao.

Od dzmegac   22.10.2008 7:47

Re: Lisabon

Dali bi u tome slučaju grad bio zainteresiran primjerice 100% financirati nastavak školovanja dipl.ing.stroj. kako bi u konačnici dobio mr sc ili dr.sc. sa područja grada Kutine koji bi radio kao nastavnik na Veleučilištu ili visokoj školi. Ako da ,koliki bi to bio broj ljudi potreban toga profila?

Od Student   22.10.2008 8:32

Re: Lisabon

isto ja pito, 12ak komentara iznad...

Od Miro   22.10.2008 10:04

Re: Lisabon

Miro i Student: Odgovor: DA. Točan broj ćemo znati kad vidimo moguće modele osnivanja visokoškolske ustanove. Za sada je najmanje 5 dr.sc, a u konačnici taj broje se zavisno od područja kreće do 15 nastavnika raznih struka i stuonja VSS-a

Od dzmegac   22.10.2008 12:08

Re: Lisabon

a vaša procjena..za koliko godina bi se fakultet mogao otvoriti u kutini..onako neka procjena od vas jer ste vi najupućeniji u sve ovo...jer po nekim informacijama koje su kruzile internetom,novinama...trebalo je to biti ove godine...

Od sqwer   22.10.2008 12:36

Re: Lisabon

sve je to ok i visoka skola i sve, ali...

sto je sa izvjescem rada doma zdravlja koje je nova ravnateljica trebala odavno predociti javnosti? sto ona uopce radi? vec je dosta vremena proslo otkada je dosla na to mjesto.

Od DZ Kutina   22.10.2008 16:23

Re: Lisabon

ma na nas dom zdravlja uopce neterba trositi rijeci..neznam...ta ustanova je u totalnom rasulu...lijecnisi prestari...alkoholizirani..svi znamo na koga mislim...prozvat cu smao jednoga...zubar dr.tos...
jel njemu itko ikad doso u inspekciju i gurnuo mu u tu pijane cube alkotest?
a on lijeci nasu djecu...a opce poznato je da je stalno pijan na poslu...jednostavno neznam zašto on još radi...
a niti vjerujem da se bude nešto promijenilo tako skoro...a znam da grad pokušava dovesti nove liječnike i sve je to pohvalno ali kada nitko neće doći tj nema ih...

Od sqwer   22.10.2008 18:28

ideja

davore, ajde ukradi neku ideju od svog kolege i prijatelja čehoka! :) ovu, recimo:
http://www.vtv.hr/vijesti/umjetnicka-djela-sele-na-varazdinske-fasade/

mislim da bi se neki kutinski kvartovi (bosanska ambasada i one sive zgrade u kneza domagoja, na primjer) preporodili!

Od mutikaša   22.10.2008 18:39

Re: Lisabon

ok, ako vec nema doktora.... Davore, zasto onda ne uvezemo bar nekoliko vraceva koji ce lijeciti kutincane?

Od DZ Kutina   22.10.2008 22:14

ponovo te stipendije!!

stvarno moram bit dosadna,ali drugog nacina nema.opet ja,jos uvijek nista od isplacivanja stipendija kategoriziranim sportasima...vec 1godinu i evo bit ce 11mjeseci...da li imate mozda kakve novosti?! unaprijed hvala

Od sportas   23.10.2008 20:52

Re: Lisabon

pitaj Mamića da te pogura negdje . Ako ti uspije neces morati stalno tu pisakati a i svima dosadjivati ,kako si i sama rekla. On ti često dolazi u KT u zadnje vrijeme. Vidjela sam ga na utakmici prije dva tjedna. Uostalom kakva kategorizacija!!! Ako to prođe onda ćemo svi "sportaši" moći tražiti lovu neku od grada na osnovu kategorizacije sportaša. Molim te razmisli malo o tome. E e e . Evo još bolje ideje. Odi kod Davora u ured pa se tamo dogovarajte a ne da nas tu svako malo tušiš sa kategorizacijom i mužnjom love iz gradskog proračuna.. Pozdrav

Od sportašica2   24.10.2008 12:44

Re: Lisabon

Od sportas

U prijedlogu Proračuna 2009 predviđena sredstva za stipendije. ZŠUGKT izradila prijeldog pravilnika o dodjeli i kada to bude usvojeno na ZŠUGKT ide u primejnu od 1.1.2009.

Od dzmegac   24.10.2008 13:07

Pitanja neovisna o temi naslova

Poštovani gradonačelniče!

Što je sa PAUK-om? Zar niste prije par mjeseci rekli da ce sve krenuti za mjesec dana jer ovakva trenutna situacija nikom nije od koristi osim nekolicini koja se nepropisno parkira.

Kome se mogu zaliti na upraviteljicu kutinskog doma zdravlja? Županici, ministru ili vama?

Zahvaljujem unaprijed na odgovorima.

Od bayern781   24.10.2008 14:31

Re: Lisabon

Pauk - pripremljeno sve no čeka se Uredba nadležnog ministarstva s kojem se pravilnici Gradova moraju uskalditi-čim to ministartsvi izda ide naš pravilnik. I da PAUK treba što prije da se uklonei kazne svi koji nepropisno koriste javne površine jer zbog neodgovornih pojedinaca većina kulturnih građana i vozača sasvim sigurno je oštećena.

Žaleb na Dom zdravlja treba proslijedtti osniovaču a to je SMŽ

Od dzmegac   24.10.2008 15:01

kružni tok

Ne mogu se nekako oteti dojmu da je institut za promet ili tko je već radio studiju prometa u Zagrebačkoj, u nekoj sprezi, da ne kažem podmićivanju od strane proizvođača semafora odnosno vertikalne signalizacije. Pogledajte samo novi uređaj koji je neki dan osvanuo kod pekare. Smiješno, tek je uključen a jučer ( petak 24.10 ) je bio neispravan. ( radile samo žute toče a dolje pri dnu neke crvene zbrčke ) Hoću reći da sam bio neki dan u okolici Varaždina. Od izlaska sa autoceste pa do Nedelišča sam se vozio cestom na kkavoj bi i austrijanci pozavidjeli. široka, sa biciklističkim stazama sa obje strane. Ravna kao staklo. Bilo me je sram naše ceste od Popovače do Kutine koja je valjda najjadnija te važnosti u ovom dijelu Hrvatske. Bio sam zaprepašten time što je svako veće križanje na toj cesti, od Varaždina prema Čakovcu, uređeno kao kružni tok prometa, mislim da ih je 5 ili 6 do Nedelišča, ne sjećam se točno. Znate li gradonačelniče da su u Zagrebu kod Maksimira, kad idete prema Rebru, na križanju s Petrovom prije par godina također ukinuli semafore i postavili kružni tok, a jednako tako i iznad MIOC-a na križanju Petrove sa Jordanovcem. I još uvijek ne vjerujem da tu nije neka muljaža, pa čak i ako je studija nekog instituta. I tamo ima podmitljivih. A nakon afere Index, i ovih ubojstava što se događaju po Zagrebu samo pokazujemo koliko smo korumpirano društvo. Nemojte da i mi moramo kasnije ispaštati i plaćati kao i Hypo banku. Radije dajte da studiju napravi netko neovisan, ako treba i iz Madžarske, nego da se patimo sa semaforima koji nam neče raditi i koji će za neko vrijeme ispasti iz funkcionalnoxti kao i oni kod dvije lipe koji malo malo ne rade ispravno. Ako treba osobno ću pokrenuti peticiju građana da napravimo kružne tokove prometa u Zagrebačkoj i uvjeren sam da će se 60% ljudi odazvati i potpisati jer s kim god sam razgovarao o toj problematici razmišljaju kao i ja. Ako krenu radovi za semaforizirana raskrižja, potruditi ću se napraviti protestne skupove. Ne damo da nam netko nameće nešto što je suprotno svakoj logici. Pa ne želimo biti guske u magli. Imamo pravo na drugo mišljenje i apeliram na vašu savjest da to učinite
a ne da trošite naš novac nerazumno.

Od Jura   25.10.2008 10:44

Besplatan prijevoz studenata

Biste li mi mogli objasniti na koji je to nacin fer placati prijevoz studentima iz Zagreba dok ostali moraju sami financirati prijevoz? Ako se nema dovoljno novca da se financira svima mogli ste novac ravnopravno raspodjeliti pa da svi studenti imaju recimo 30% ili 40% subvenciju.
Hvala na odgovoru.

Od W   25.10.2008 12:43

Re: Lisabon

Od Jura

Gledajte, Graad je raspisao javni antječaj za izradu izvedbene proemtene studije užeg središta Grada. MIslim da je 7 tvrtki preuzelo ponudebenu dokumentaciju, prema javnom natječaju najpovoljniji je bio Institut prometa i veza Zagreb. KAd se studija izradi odnosno u procesu izrade bit će nekoliko javnih rasprava koje će omogućiti svima da kažu svoje mišljenje. Nemogu i ne želim prejudicirati stvari. Vezano za Zagrebaču ulicu-to je župoanijska cesta, projekt rekonstrukcije se radi u doogvoru sa ŽUC-om i radimo gra prema rješenju koje je predložila struka. O kružnim tokvima u Zagrebačkoj sam već pričao nekoliko puta. Pješački semafor kod pekare MOslavka je Grad tražio već dugo da se ugradio od strane ŽUC-a jer je to županijska cesta. Neznam tko je dobavljač opreme, ali vidio sam da ne radi i vjerujem da će to biti ispravljeno jer vjerojatno postoji i neki rok uhodavanja odnosno puštanja u redovit rad. Dakle, tijekom izrade studije bit ćete u mogućsnoti reći svoje mišljenje i raspraviti ga sa stručnajcima. Sigurno je jedno - grad neće trošiti novce bez prethodno izrađene i usvojene projektne dokumentacije. Cesta POpovača Kutina je isto žuoanijska nadležnost. Da, slažem s e s Vama da se ništa ne radi bez podloge stručnjaka i uključenosti javnosti i tako nastojimo i raditi. Vezano za Institut prometa i veza glavni stručlnjak uz niz mladih vrhunskih sturčnjaka je dr. Dadić i možemo o svakom reći razne stvari ali dr. Dadić je sigurno prema referencama svjetski priznati stručnjak iz predmetnog znanstveng područja i radi na tome od Engleske, Slovenije, Mađarske do Hrvatske i ne bih prejudicirao veze između projektantaa križanja i proizvošača semafora jer u RH ima puno dobavljača takve opreme i sami radovi će opet biti na javnom natječaju tako nezanam što bih tu više rekao.

Od dzmegac   25.10.2008 13:49

Re: Lisabon

Od W

Pa još nema prvailnika o subvencijama jer se upravo radi. I nezanm tko je rekao da će se subvencionirati samo studenti u Zagrebu jer mislim da će to biti omogućeno i na drugima relaicijama, ali naravno zavisno od broja studenata, novcai dr. Dakle, prije konačnog zaključka hajmo sačekati pravila igre pa ćemo onda vidjeti što je dobro a što ne.

Od dzmegac   25.10.2008 13:52

Re: Lisabon

Zar se ne moze ukazati onda Zupanijskim cestama da ti znakovi ne rade kako treba i da su neadekvatni znakovi....ako se vec stavljaju znakovi priblizavanje obiljezenom pjesackom prelazu neka se onda stave 200 metara prije pjesackog prelaza, a takoder i rad istih nije po profesiji. Znak mora stalno svjetliti a treptaci se naizmjenicno ukljucivat i iskljucivat, a ne da se treptaci ukljuce a znak iskljuci (ugasi) i obrnuto

Od revizor2   25.10.2008 17:21

Re: Lisabon

Superman is back!Vidim opet teme selk,bazen itd. bit će zanimljivo....

Od Superman   26.10.2008 15:28

Re: Lisabon

jel postoje kakvi planovi obnove željezničkog kolodvora nekaj kao u ivaniću,kolodvor je ulaz u grad i glupo je da moramo gledati ono ruglo

Od ....   26.10.2008 23:21

Re: Lisabon

Evo da se i ja pridružim jednim prijedlogom. Konkretno, predlažem da se na stranicama Grada Kutine ukinu on-line vijesti, jer se u Kutini, očigledno, ništa ne dešava. Zadnja je vijest da je rezultat utakmice: NK Moslavina - NK Međimurje 3 : 1 (od 25.10.2008.). prije toga: U Srednjoj školi Tina Ujevića održava se "Smotra viskoih učilišta" (24.10.2008). Podsjećam, danas je 27.10.2008. A to što se jučer ujutro u Kutini moglo disati samo pomoću maski sa kisikom, to nije vijest.

Od pfffff   27.10.2008 9:25

Re: Lisabon

Kad cemo moc komentirati vijesti? a zasto ne?

Od Miro   27.10.2008 12:18

Re: Lisabon

hvala na odgovoru za enikon i kaufland, no niste spomenuli stambene zgrade između gimnazije i OMV-a. Kada će one? I kod njih je nešto zapelo oko banke ako sam dobro informiran.
Danas sam se čuo s voditeljem gradilišta u Kauflandu, ali čovjek još uvijek nema informaciju da je riješen problem dozvole s pristupnim cestama. Je li to vrlo svježe i znate li otprilike koliko je vremena potrebno da se to konačno pokrene? Je stvar u administraciji? Koliko je potrebno da se ispiše neka dozvola i uvede u neki registar? Navodno i Kaufland i izvođač čekaju samo tu dozvolu.

Od perica   28.10.2008 9:52

Re: Lisabon

Novi post!!!!

Od Hoćemo novi post!!!   28.10.2008 10:11

Re: Lisabon

Nego, nitko već dugo nije pitao kada ćete počet isplaćivat stipendije za sportaše :)

Od Mislim   29.10.2008 11:41

Re: Lisabon

Ponavljam pitanje, možda možete odgovoriti?
Da li ste u nedjelju poslušali radio emisiju "Za selo" ? Možete li komentirati nastupe voditelja Rude Krznarića i gosta Tome Andrića.
Nije niti čudo što Radio Moslavinu kutinjani slušaju sve manje.

Od bob rock   29.10.2008 12:44

Re: Lisabon

ta dvojica su njubare same po sebi..osobno sam dobar sa obadvojicom..ali se neslazem sa puno toga vezanih uz njih..svi mi znamo tko je ruda i isto tako tomo andric...tako da..nemorate se uopce obazirati na tekove ljude...a isto tako vec smo utvrdili da je radio moslavina uzasan radio sa uzasnim voditeljima i sa jos gorim programom...

Od sqwer   29.10.2008 14:31

Re: Lisabon

Evo, kao i lani, jadan program za Dan Grada, sve nesto za stare ili za djecu...Pa jel stvarno tesko organizirati koncert jednog poznatog hrvatskog izvodjaca??? Jedva cekam Novu godinu kad cete nam servirati jos jadniji program od lanjskog!!!

Od Razocaran   29.10.2008 21:16

Re: Razocaran

E jesi ti neki čudan. Pa ove godine je već bio Massimo u Kutini. Sad smo mirni par godina.

Od žžćčohl   29.10.2008 22:32

Re: Lisabon

program nije nesto bio za novu..ali nitko tebe netjera da budes tamo..imas izbora hvala bogu..jednostavno budi doma i nece ti biti lose...grad organizira docek nove godine i to je ok..a sada nekim se svida nekima ne...bolje da imamo ikakav nego nikakav...

Od sqwer   29.10.2008 22:53

Re: Lisabon

Evo, pošto na stranicama Grada Kutine nikada nećete naći istinu o Petrokemiji, moramo pratiti druge stranice.
Ovaj tekst je prepisan sa stranica Sisak-info, nama bratskog grada po razmjerima trovanja svojih građana:

"Ministarstvo o povišenim razinama amonijaka u Kutini
29. 10. 2008. by dpreradus
Vezano uz povišene vrijednosti amonijaka u zraku zabilježene na mjernoj postaji Državne mreže u Kutini inspekcija zaštite okoliša Ministarstva u stalnom je nadzoru i prati situaciju u tvornici Petrokemija u Kutini-priopćeno ej danas iz Ministarstva.Rezultati mjerenja koncentracije amonijaka za ponedjeljak, 27. lisopada, su prekoračili graničnu dnevnu vrijednost te je riječ o prvom takvom prekoračenju u ovoj godini. Izmjerena dnevna vrijednost za 27.10.2008. iznosila je 137 µg/m3, a propisana granična dnevna vrijednost je 100 µg/m3.
Povišene satne vrijednosti zabilježene su učesatlo i tijekom utorka i srijede što je povezano s radovima na postrojenju Petrokemije ”Urea 2″ (zamjena ventila) koji su trebali biti završeni još tijekom utorka, no radovi su stali i bit će nastavljeni nakon poboljšanja meteoroloških uvjeta.
“Inspekcija će nastaviti s nadzorom sve dok se postupak zamjene ventila ne okonča.” - propćilo je Ministarstvo."

Od Pfffff   30.10.2008 9:10

Re: Lisabon

Ovakvo ponasanje Petrokemije je zasluzilo jos jednu nagradu grada Kutine za iznimna dostignuca.
Opet su uvalili stotinjak ljudi prije privatizacije na izmisljena radna mjesta umjesto da su investirali u filtere.Toj bahatosti nema kraja.To se mora privatizirat da se toj ekipi dolje stane na kraj jer oni nikome ne odgovaraju.

Od lepi bren   30.10.2008 15:05

za Pffffff

Prijatelju, Kutina i Sisak nikada neće niti mogu biti bratski gradovi. Pa čak ni kada je riječ o zagađenju

Od Mosla Soul   30.10.2008 16:09

Re: Lisabon

sisak je puno više zagađeniji od kutine..i šta svi pljujete po petrokemiji..nemorate biti isfrustrirani jer nemožete dobiti posao..zašto se time zamarete...pa petrokemija prehranjuje kutinu i dobar dio okolice...slažem se da nije sve bajno ali nemojte toliko pljuvati...

Od sqwer   31.10.2008 0:00

Re: Lisabon

Ako se privatizira, onda će morati kupovati plin po tržišnoj cijeni, a onda pa-pa!

Od ČĆ   31.10.2008 8:53

Re: Lisabon

Kod turističke zajednice, uz trijem su prije ne znam koliko dana i tko, srušili veliki bor koji leži polegnut. Isti bor umalo da nije porušio i pola starog trijema. Hoće li i sutra, na blagdan Svih svetih ostati tamo da svi koji prođu Crkvenom vide taj nered?

Od Miro   31.10.2008 9:11

Re: Lisabon

nije bor, nego smreka. u najboljem slučaju pančićeva omorika.

Od šumar   31.10.2008 15:35

Re: Lisabon

Ah, šta god, ali je ružna slika.

Od Miro   1.11.2008 2:19

Re: Lisabon

100

Od Miro   1.11.2008 9:13

Re: Lisabon

Ja nisam neke komentare napisao, a nalaze se pod mojim nickom. Heloo???

Od Miro   1.11.2008 18:59

Re: Lisabon

http://www.kutina.hr/Blogovi/tabid/57/EntryID/258/Default.aspx#Comments

Dali si ti napisao i ovaj komentar kao i niz komentara prije i poslije ovog. Zato si nađi novi nick ili ak ti je gust piši pod mojim...!

Od Miro   1.11.2008 21:56

Re: Lisabon

kako vidim gradonačelnik nam se nešto uspavao, nekoliko nas je na postu"arhitektonska rješenja" dalo svoje komentare i upite vezano na to čime grad potiče i pomaže povratak mladih i stručnih ljudi-kutinjana iz Zagreba u Kutinu, kao i pitanja vezana uz mogućnost nekakve pomoći mladim ljudima koji su odlučili graditi kuću! Imali grad gdje kakvog zemljista pa da možda po nekoj povoljnijoj cjeni ponudi mladima ili neku pomoć kod plaćanja svih silnih suglasnosti.Možete li nam gospodine gradonačelniče
dati neki konkretniji odgovor?

Od mlad i nadobudan   1.11.2008 22:50

Re: Lisabon

Ispričavam se, nisam prije čitao komentare. Moje je ime, pa sam ga upisao. Još jednom isprika.

Od Miro2   2.11.2008 11:23

novi stanovi

da li znate mozda kada ce se poceti graditi nove posove zgrade na brunkovcu?

Od brunkovac   2.11.2008 20:32

Re: Lisabon

Kad će već jednom ovaj semafor kod dvije lipe početi normalno i stalno radit?

Od Observer   3.11.2008 11:26

Re: Lisabon

Da pa da ja ništa ne zaradim... To je tak i naštimano da se gasi svaki mjesec bar dvaput...novaca ima, samo ih treba znat uzet! :-)

Od Održavam semafore   3.11.2008 18:22

Re: Lisabon

Dragi sugrađani, vi koji se bunite protiv zagađivača Petrokemije. Slažem se sa vama da je Petrokemija dužna prema zakonima i normama kotrolirati svoje emisije plinova iz proizvodnje. No, oni koji žele gašenje Petrokemije, a vidjeo sam i takvih komentara ovdje, najprostije rečeno, nemaju pojma o čemu trabunjaju. Jer Petrokemija je majka hraniteljica Kutine. I da nema Petrokemije, Kutina bi vrlo vjerojatno završila kao Gojlo. Stoga bi gradonačelniku i inima koji sjede u foteljicama bilo najpametnije što prije potaknuti gospodarski razvoj grada da ne ovisimo samo o smrdljivoj nam Petrokemiji. Jer kad se dogodi restrukturiranje, tko zna kakvi će vjetrovi zapuhati, a onda će se oni pljuvači zapitati, što se događa s Kutinom?
Koncerti u Kutini, pobuna i nekvaliteta organizacije istih. Pa niste drugo ni zaslužili. Kome da se organiziraju koncerti kada jedan Kubizmo dođe pogledati jedva 100 ljudi. Da vam grad plaća 50.000 eura za Sevku? Dajte se uozbiljite.
Jedino se u komentarima slažem za semafore kod dvije lipe. To je već sramota. Znate li gradonačelniće koliko dugo već ne rade? Hoće li i novi semafori na Zagrebačkoj koje namjeravate postaviti isto tako raditi s kvarovima prvih godinu dana, a onda potom prestati sa radom. Zar za to dajemo naš novac gradu? Tko vodi brigu o tim semaforima? Ja bih ga smijenio odmah bez pogovora s te pozicije. To je uvreda svim građanima Kutine.

Od komentator   4.11.2008 10:16

Re: Lisabon

Niko ne zeli gasenje Petrokemije nego samo ciste racune.Ne moze jedan privatnik u Kutini dobit posao kao vanjski izvodjac a da njegovi radnici sami kupuju radna odjela i posudjuju alat od bravara u Petrokemiji samo zato sto je on preko spage dobio posao na remontu.Ne moze se desit da se ne raspisuju natjecaji za radna mjesta.Ne moze se desiti da se zaposljavaju preko veze ljudi na izmisljena radna mjesta umjesto da se taj novac utrosi za filtere.Niko ne zeli gasenje Petrokemije nego se samo zeli da ta firma posluje u skladu sa zakonom i na dobrobit grada Kutine a ne da je ispostava lokalnim uglednicima za eksihibicije.Tamo se treba uvesti red a reda se boje samo muljatori.

Od blasfemičar   4.11.2008 11:00

Re: Lisabon

gle natjecaj je bio raspisan ovo proljece za petrokemiju...istina dobivaju se poslovi svakako..ali tražilo se negdje oko 110 ljudi...a znam sigurno da njih barem 50% nisu dobili posao preko veze...jer skoro svaki varioc je mogao odbiti posao...nije to puno ali takko je kako je..nesmijete biti frustrirani jer vi nemožete dobiti posao...kada se privatizira nikome nebude bilo dobro ali ovako je nekima..
vec sam rekao ali mi nije jasno kada ste toliko protiv te petrokemije..pa ona hrani ne samo kutinu nego i cijelu okolicu..

Od sqwer   4.11.2008 11:21

Re: Lisabon

Molim gradonačelnika da odgovori na pitanje koje je postavljeno prije točno mjesec dana na postu"arhitektonska rješenja":

Molim odgovor zašto u Kutini nema poticaja za mlade ljude koji bi si željeli graditi kuću u gradu. Mlad čovjek, želi li sagradit kuću, mora "pljunut " 80-100-tinjak tisuća eura, a za stan 60-80. Ja si mislim da je onda bolje sagradit manju kućicu. Za to se ja i moja "buduća" moramo zadužit "do groba" a onda mi ni ne trebaju bazeni i teniska igrališta kad si to neću moć ni priuštit. Trebaju nam povoljni krediti, gratis komunalije, gradilišta, bilo šta ali trebamo pomoć.

Bilo je još par pitanja ali nema odgovora.

Od Hrv@   4.11.2008 16:27

Re: Lisabon

moj boze pa kakve su ovo danas ogromne putokaze postavili po centru grada??? prestrasno nesto, dajte to micite dok netko nije vidio...

Od portos   4.11.2008 18:07

Re: Lisabon

Tko je odgovoran za info stupove po gradu. To se je masno platilo a vrijeme na onom kod banke ide naprijed 3 sata a temperatura fula "samo" za 18 stupnjeva.
Šta se tiče ovih znakova, vido sam onaj iza gore navedenog info stupa, a ispred njega je drvo i mnoštvo grana.
Totalno funkcionalne stvari kod nas u gradu..

Od hrv@   4.11.2008 19:30

Re: Lisabon

Od ....

Da, sa Zamjenikom Predsjednika Uprave HŽ je dogovoreno:
1. Rekonstrukcija želj. kol. Kutina - vjerojatno do zime popravak krovišta a u proljeće rekosntrukcja čekaone i dr.
2. Ovih dana bio trebalo krenuti i s pripremama za prjektiranje novog parkirališta - ponudili smo opciju 50-50 financiranje
3. Ugovor za subvencionirani rpevoz studenta i učeniak kreće s 1.1.2009

Od dzmegac   4.11.2008 23:19

Re: Lisabon

Od perica

Za Kufland su rješeni imovinsko-pravni odnosi čeka se proveđenje postupka korz katastar i gruntovnu i onda izadvanej građevne dozvole. Zašto to traje tako dugo - zakoni RH koji su odredili suludo dugačke rokove provođenja dokumenata kroz katastar i gurntovnu

Od dzmegac   4.11.2008 23:22

Re: Lisabon

Od bob rock

Ne mogu komentirati emisije na Radio Moslavini jer Radio Moslavinu slušam veoma rijetko

Od dzmegac   4.11.2008 23:24

Re: Lisabon

Od Razocaran

Ov godine je u Kutini bilo najviše koncertnih događaja nego ikada do sada tako da se ne bih složio s Vašom ocjenom. Vezano za organizirani doček Nove godine predlažem da ne žurite sa HOP a još možda niste skočili :). Dakle, sačekajte 10-tak dana pa ćemo imati program dočeka

Od dzmegac   4.11.2008 23:28

Re: Lisabon

Od Pfffff

http://www.kutina.hr/Naslovnica/Onlinevijesti/tabid/139/ArticleId/7006/oamid/519/Default.aspx

Od dzmegac   4.11.2008 23:30

Re: Lisabon

Od Miro

Da, ružno izgleda no ljudi rade na rekonstrukcij i tog trijema tako da se nadam da možemo određeno vrijeme i to izdržati da bi i taj trijem isto tako bio obnovljen.

Od dzmegac   4.11.2008 23:33

Re: Lisabon

Od mlad i nadobudan

1. Na sjednici GP planiranoj za 25.11. plan je da se raspiđe natječaj za POS II
2. Za gradnju kuća uz poticaje određeni je tzv Dansko naselje koje još uvijek nije na raspolaganju za raspisivanje natječaja jer Min regionalnog razvoja još uvjek, iako to več tražimo 1o mjeseci, osolobodilio zemljište od ljdui i stvari i vratilo nam ga u posjed iz razloga što je nekoliko obitleji odbilo iseljenje iako iamju riješena stambena pitanja - prema tunmačenju ministarastva. Dakle, čim nam Min to vrati pokrenut ćemo taj program

Od dzmegac   4.11.2008 23:36

Re: Lisabon

Od brunkovac

POS II kreće natječaj na GP 25.11., nakon toga usvajamo promjene GUP_a da bi mpglio dobiti građevnu dozvolu i prema dogovoru sa APN negdje u 3-4 mjesecu potpisujemo ugovore o projektiranju

Od dzmegac   4.11.2008 23:38

Re: Lisabon

Od Održavam semafore & observer

U jednoj od prometnih nezgoda oštećen je glavni modul semafora i čeka se na isporuku novog sklopa. Sve u garantnom roku i bez dodatnih troškova. Da dugo traje no mislim da će ovih dana biti konačno riješeno

Od dzmegac   4.11.2008 23:39

Re: Lisabon

Od Hrv@

Vidi jedan od prethodnih odgovora

Od dzmegac   4.11.2008 23:40

Re: Lisabon

Od portos

KAsno sam došao doma iz Zgb i nisam vidio smeđu signalizaciju no neznam u čemu je problem jer veličina tabli je strogo određena zakonom kao i uvjeti postavljanja - za sve se izerađuje projekt koji mora dobiti suglasnosti od vlasnika cesta, MUP_a .... To je završetak proejkta koji vodi TZG - nastavno na to dolazi još i pješačka tzv. mala signalizaicja. Dakle, ujutro ću vidjeti jer sad zaista neznam u čemu je stvar

Od dzmegac   4.11.2008 23:44

Re: Lisabon

Ovih dana stvarno imam dosta obveza oko Dana Grada, izrade završne verzije Proračuna i dr. pa nisam pisao na blogu no nadam se da sam pohvatao zaostatke.

Od dzmegac   4.11.2008 23:46

Re: Lisabon

Ovih dana stvarno imam dosta obveza oko Dana Grada, izrade završne verzije Proračuna i dr. pa nisam pisao na blogu no nadam se da sam pohvatao zaostatke.

Od dzmegac   4.11.2008 23:46

Zemljišta

Gradonačelniče,

molim Vas, recite mi gdje mogu kupiti gradilište 30x30 m, da se na njemu smije graditi, da postoji pristupna cesta i da nije kosina veca od 10% a da je udaljeno od osnovne škole manje od 1 km? Vjeronatno nigdje, jer ako se i nadje nesto, onda to vlasnik drzi i ne da ni za koje novce. E da, bilo bi pozeljno da ima nogostup. Valjda ne trazim previse:-). ZAŠTO SE NE PROBIJE JOŠ KOJA ULICA da se napokon naprave nova građevinska zemljišta. Ne bi bilo lose povezati K. Lipu s Brunkovcem i Brunkovac sa gradom po liniji ISTOK-ZAPAD. Znam da cete sada reci da je to u planu, ali previse je toga u planu a da se nikad nista ne napravi.

Od bayern781   5.11.2008 9:04

Re: Lisabon

Poštovani, ovim putem pozdravljam inicijativu i drago mi je što su vladajuće strukture potpomogle i potpomažu sve što se radi po pitanju beatifikacije fra Bonifacija jer mislim da takav čovjek tako nešto i zaslužuje a također je ovo jako bitno i za promociju našeg kraja. Žao mi je što nisam prisustvovao Tribini u ponedjeljak u Zbjegovači (sudbina nas koji radimo u Zg. Kad ti se najviše žuri vlak kasni :)) pa želim samo poručiti da bi bilo dabro da se osim na Tribini spomenutih ulaganja u novi dom pronađe i sredstava da se i ostala infrastruktura (naročito cesta) podigne na malo viši stupanj kako bi budućim hodoćasnicima (koji su najavili dolazak iz Rima) ostavili što bolji dojam.

Od zbjegovcan   5.11.2008 9:50

lokalci

imam jedan prijedlog. pošto se bliži dan grada, bilo bi lijepo da se konačno naštampaju naljepnice sa grbom grada koje bi moli nalijepiti na registracije - što je velika većina gradova odavno učinila. isto tako i naljepnice koji bi nalijepili na druge stvari, pa kontra naljepnice za stakla na autima il prozore. dati izraditi zastavice za retrovizore u autima, sa grbom i sa novim logom kutine sa nekim tekstom kao kt u srcu, pa kt u aminijaku, ili kt u čađi-što više čađe-meni draže i sl. ja bih vrlo rado nalijepio kz grb na zg regu. a bila bi to i neka vrsta reklame i iskazivanje lokalpatriotizma.

Od mudri   5.11.2008 12:50

Re: Lisabon

ja bih rado nalijepio kt grb na sluzbeni auto sa sk regama ;)

Od SK-044-NE   5.11.2008 12:56

Re: Lisabon

sutra nam je gradonačelin u pola ure kulture...oko 22h..uglavno nešto za kutinu...pa pogledajte

Od sqwer   5.11.2008 16:08

Čitajte stranice glasa Kutine

glas-kutine.blogspot.com

Od Glas Kutine   5.11.2008 20:57

zgrade

Gradonačelniće,
Ispričavam se što sam vjerojatno već dosadan s mojim pitanjem, koje ponavljam po treći puta.
Možda je odgovor bio onaj o POS II zgradama, ali ne znam na koje se to zgrade odnosi.
Jesu li to one koje bi trebale biti građene između OMV-a i gimnazije. Jer ono što ste vi napisali za POS II ne odgovara informacijama koje ja imam. Navodno, zgrade za koje sam pitao su trebale krenuti sa izgradnjom još u rujnu ( prije 2 mjeseca ) ali je zapelo nešto sa Zagrebačkom bankom koja daje kredit za izgradnju. Znate li što o njima i kada će to.
Btw. Znak za pješački prijelaz kod pekare nekako vrlo čudno namiguje jučer i danas. Ne bi li netko trebao konačno osposobiti taj znak?

Od perica   6.11.2008 8:07

Re: Lisabon

taj znak čudno namiguje od postavljanja..ima već pisano o tome..to ti i ja mogu odgovoriti :)
a odgovor od gradonačelnika ti je bio u smislu da ima neki rok za probni rad..tako nešto..imaš u komentarima pa pogledaj malo višlje

Od sqwer   6.11.2008 14:49

znak

Mislim, tko je tu lud? Zar netko mora čekati da probni rok istekne a već je sada vidljivo da je znak neispravan? Pravi li se netko lud ili nas netko vuče za nos? Ili oboje? Mislim dakako na one koji su tak znak postavili.

Od perica   6.11.2008 19:06

Re: Lisabon

Gospodine Gradonačelniče, što se sve planira graditi oko novog trga. Mislim ima li kakav plan ili se tu sve bude gradilo kako se kome hoće. Bojim se da će to na kraju ispasti jako ružno ako se nastavi neplanski graditi. Što se planira od sadržaja i gradskih službi na novom trgu, u svrhu oživljavanja tog novog trga?

Od Observer   7.11.2008 11:15

Re: Lisabon

Obzirom da nema novog posta primoran sam ovdje upitati gradonacelnika...moze li se ikako utjecati na celnike u zupaniji da porade nesto na nasim cestama, kao da bojkotiraju Kutinu ta gospoda iz Siska...krenete na sjever prema Garesnici, cim izadete iz nase zupanije, cesta super, stupici sa strane ceste, crte izvucene, krenete na istok prema Pakracu, ista stvar, novo asfaltirano, crte izvucene...krenete na zapad, svi znate kakva je zupanijska cesta prema Popovaci.....dakle sve zupanijske cesta na podrucju grada Kutine su katastrofa, dok se na podrucju Siska asfaltiraju ceste koje su u puno boljem stanju od ovih prije nabrojanih.

Od revizor2   7.11.2008 12:15

Re: Lisabon

Obzirom da nema novog posta primoran sam ovdje upitati gradonacelnika...moze li se ikako utjecati na celnike u zupaniji da porade nesto na nasim cestama, kao da bojkotiraju Kutinu ta gospoda iz Siska...krenete na sjever prema Garesnici, cim izadete iz nase zupanije, cesta super, stupici sa strane ceste, crte izvucene, krenete na istok prema Pakracu, ista stvar, novo asfaltirano, crte izvucene...krenete na zapad, svi znate kakva je zupanijska cesta prema Popovaci.....dakle sve zupanijske cesta na podrucju grada Kutine su katastrofa, dok se na podrucju Siska asfaltiraju ceste koje su u puno boljem stanju od ovih prije nabrojanih.

Od revizor2   7.11.2008 12:32

Re: Lisabon

Obzirom da nema novog posta primoran sam ovdje upitati gradonacelnika...moze li se ikako utjecati na celnike u zupaniji da porade nesto na nasim cestama, kao da bojkotiraju Kutinu ta gospoda iz Siska...krenete na sjever prema Garesnici, cim izadete iz nase zupanije, cesta super, stupici sa strane ceste, crte izvucene, krenete na istok prema Pakracu, ista stvar, novo asfaltirano, crte izvucene...krenete na zapad, svi znate kakva je zupanijska cesta prema Popovaci.....dakle sve zupanijske cesta na podrucju grada Kutine su katastrofa, dok se na podrucju Siska asfaltiraju ceste koje su u puno boljem stanju od ovih prije nabrojanih.

Od revizor2   7.11.2008 13:16

Re: Lisabon

Da, sa Zamjenikom Predsjednika Uprave HŽ je dogovoreno:
1. Rekonstrukcija želj. kol. Kutina - vjerojatno do zime popravak krovišta a u proljeće rekosntrukcja čekaone i dr.
-----------------------------------------------------------------------------
ovo je stvarno odlična vijest :)

Od .........   8.11.2008 18:44

revizor2

bravo revizor2, totalno si u pravu. ali mislim da žmegi ne može ništa napraviti. u sk vladaju čudni likovi kojima je bitna sami njihova guzica, o čemu vrlo vjerno govori podatak da je oko 40% siščana bez posla. najgore je što za ceste koje grade po divljini gdje prolazi po 5 auta dnavno troše novac koji im uplaćuju kutina i popovača, čije su ceste razrovane. sisak nema iz čega financirati takve radove, pa se opet muze lova iz moslavine, a mi se nek se vozimo po rupčagama. jedva čekam dan kad više nećemo imati ama baš nikakve veze sa krđanima. i nek ih truje rafinerija, ja bi im još poslao malo amonijaka kao začin.

Od mudri   9.11.2008 17:01

ceste

Slažem se sa ovim za ceste. To je sramota po kakvim se cestama vozimo na području Kutine. Definitivno, gdje god da se vozite u HR po nekoj važnijoj cesti, sve su milina, osim nas ovdje loosera koji kao da smo u XIX st. Sramota. Ali najveća je sramota što trpimo tiraniju Siščana, trebamo se više odj... od njih i imati svoju državu Moslavačku! Šala mala, ali definitivno je ovo strahovlada i teror, neprestano pljačkanje moslavačke blagajne a sustavno smo zlostavljani od njihove strane u koji god segment društva želite zaviriti. Od politike, upravljanja, gradnje, turizma itd itd.

Od petar   10.11.2008 9:52

Re: Lisabon

a pokrenimo inicijativu za svoju županiju..dok sabio mlađi sjećam se da je nešto tako i bilo pa nije prošlo..možda bi sada prošlo...

Od sqwer   10.11.2008 17:39

Re: Lisabon

uskoro se ukidaju sve županije zbog ulaska u EU,sam je pitanje vremena kad

Od ....   10.11.2008 21:42

županije

Pa, svakako bi trebale biti ukinute prije ulaska u EU, a to će biti nikada. I neče ti upaliti inicijative jer nisu Siščani a ni Kanader veslo sisali. Tko je lud da si sam odreže granu na kojoj sjedi.

Od marko   11.11.2008 8:59

Re: Lisabon

Pa bilo bi lijepo od gospode iz Siska da i "koki koja nese zlatna jaja" daju malo hrane, a ne ovako....mi (Moslavina) cijelu zupaniju drzi da ne ode u stecaj, a izdvajanje za istu je jednako nuli, evo sad citam da je i zuapnica izjavila da od zupanije kutina nije dobila ni lipe vec se sve financira sredstvima grada, europske komisije i inim drugim, ali od zupanije nista....cemu onda sluzi ta zupanija????

Od revizor2   11.11.2008 12:26

Re: Lisabon

Od dzmegac

http://zrak.mzopu.hr/glavni.asp?menu=postaja&postaja=30

Od pfffff   11.11.2008 14:35

Re: Lisabon

˝2. Za gradnju kuća uz poticaje određeni je tzv Dansko naselje koje još uvijek nije na raspolaganju za raspisivanje natječaja jer Min regionalnog razvoja još uvjek, iako to več tražimo 1o mjeseci, osolobodilio zemljište od ljdui i stvari i vratilo nam ga u posjed iz razloga što je nekoliko obitleji odbilo iseljenje iako iamju riješena stambena pitanja - prema tunmačenju ministarastva. Dakle, čim nam Min to vrati pokrenut ćemo taj program˝

Pa nebi se baš složio s tim da imaju riješeno stambeno pitanje... Da je tako nebi bili još uvjek tamo bez struje,vode...

Od ja   6.12.2008 5:36

Re: Lisabon

˝2. Za gradnju kuća uz poticaje određeni je tzv Dansko naselje koje još uvijek nije na raspolaganju za raspisivanje natječaja jer Min regionalnog razvoja još uvjek, iako to več tražimo 1o mjeseci, osolobodilio zemljište od ljdui i stvari i vratilo nam ga u posjed iz razloga što je nekoliko obitleji odbilo iseljenje iako iamju riješena stambena pitanja - prema tunmačenju ministarastva. Dakle, čim nam Min to vrati pokrenut ćemo taj program˝

Pa nebi se baš složio s tim da imaju riješeno stambeno pitanje... Da je tako nebi bili još uvjek tamo bez struje,vode...

Od ja   6.12.2008 14:59

Re: Lisabon

˝2. Za gradnju kuća uz poticaje određeni je tzv Dansko naselje koje još uvijek nije na raspolaganju za raspisivanje natječaja jer Min regionalnog razvoja još uvjek, iako to več tražimo 1o mjeseci, osolobodilio zemljište od ljdui i stvari i vratilo nam ga u posjed iz razloga što je nekoliko obitleji odbilo iseljenje iako iamju riješena stambena pitanja - prema tunmačenju ministarastva. Dakle, čim nam Min to vrati pokrenut ćemo taj program˝

Pa nebi se baš složio s tim da imaju riješeno stambeno pitanje... Da je tako nebi bili još uvjek tamo bez struje,vode...

Od ja   6.12.2008 17:49
 
 
Naslovnica
 
 
 
Za građane
 
 
 
Za posjetitelje
 
 
 
Ostalo
 
 
 
 
Korisnici
 
Članstvo Članstvo:
Zadnji novi korisnik Zadnji: didi5
Novih danas Novih danas: 0
Novih jučer Novih jučer: 0
Broj korisnika Sveukupno: 548

Ljudi Online Ljudi Online:
Posjetitelja Posjetitelja: 29
Članovi Članova: 0
Ukupno Ukupno: 29

Online sada Online sada:
Pretraži blogove
 
 
Valutni kalkulator
 

Prema European Central Bank

Iznos:
iz:
u:
Pretvori
 
Tečajna lista HNB
 
 
Copyright 2008 Grad Kutina | MB 2580535, OIB 4188887450, Trg kralja Tomislava 12, 44320 Kutina, tel: +38544692010, fax: +38544692029, info@kutina.hr  |  Izradio OmniAspect d.o.o. Uvjeti uporabe