Za više najava kliknite ovdje.

 |
|
|
|
|
|
 |
Popis blogova
|
|
|
|
|
 |
Upisi
|
|
|
|
ruj
17
Napisao:
Davor Žmegač
17.9.2008 14:14
Danas smo imali prvi sastanaks Udrugom arhitekata RH koji bi trebali biti stručni nositelji pripreme, raspisivanja i ocjene natječaja za arhitektonska rješenja novog gradskog trga, zatvorenog bazena i vrtića Brunkovac. Ideja je da raspišemo javni natječaj kojim pozivamo arhitekte da predlože svoja rješenja za gradnju navedenih krupnih inf. objekata. Nakon prikupljanja ponuda pod šiframa POvjerenstvo koje će predložiti Udruga arhitekata će predložiti koji su radovi najbolje odgovorili uvjetima natječaja. Isto tako svi radovi će biti i javno izloženi kako bi i građani mogli dati svoj sud. Dakle,imate li određene prijedloge koji bi mogli pomoći pri određivanju smjernica za te važne objekte odnosno što očekujete da npr trg mora sadržavati ili kako bi trebao izgledati ili bazen?
Tags:
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
super..napokn se sve pokrenulo...npr za trg..neka bude jedan sat tipa kao u zagrebu na jelačiču.. a šta se tiće bazena..neka ima odmah uz sebe i saunu..jer svi to bazeni imaju...neka bude veći nego sadašnji i neka ima spojen ulaz direktno za vanjski...a taj vanjski nemora biti nešto preveliki..ko onaj u topuskom ili stubićkim a u sredini kao neki otoćić...i naravno mora imati neki mini restoran..sendvići,hamburgeri i to...jer to sadašnjem bazenu fali..
Od sqwer87
17.9.2008 15:26
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Ima li podataka o geotermalnoj energiji u Kutini?
Pogledajte: http://hr.wikipedia.org/wiki/Geotermalna_energija#Geotermalna_energija_u_Hrvatskoj
Od EcoMania
17.9.2008 15:39
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Javljam se kao ispomoć za kopanje i zidanje bazena u zamjenu za (više)godišnju kartu ;)
Od Šljaker
17.9.2008 15:51
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od Šljaker
OK nema problema jedino predlažem da za avans i provjeru stručnih znanja prvo iskopate dionicu magistralnog vodovoda Kutina-Ilova pa ako zadovoljite taj pretkvalifikacijski ciklus onda možete i na složenije stvari kao npr. zidanje bazena. :) Naravno, šalim se nadam se da se ne ljutite Pozdrav
Od davorzmegac
17.9.2008 15:57
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
ma ja ću i platiti kartu samo da napokon dobijemo zatvoreni bazen...i bilo bi dobro kada bi imali vikendom otvoren cijelu noć..0-24...
Od sqwer87
17.9.2008 16:04
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
tj nemora samo vikendom...samo da je ponekad..
Od sqwer87
17.9.2008 16:04
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Zanima me hoće li žene, trudnice i majke ovog grada konačno dobiti jednu ginekološku ambulantu dostojnu čovjeka? Dragi gradonačelniče, kako sami ne možete, molim Vas otpratite svoju suprugu na jedan pregled u ginekološku ambulantu našeg doma zdravlja pa mi napišite stečene dojmove.Moje mišljenje je da je i dr. Mengele imao bolje uvjete pregleda i rada.
Od svebezveze
17.9.2008 18:17
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
btw.jedva čekam da obučeni skočite u novi bazen...
Od svebezveze
17.9.2008 18:25
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
čuj šta se mene tiće nije problem samo to..ima još dosta toga..mislim da grad kutina zaslužuje jednu pravu bolnicu...da bar ima rodilište i takove stvari...jer sada imamo samo osnove..a niti nemamo više fizijatra..jer tucakovićka je otišla u zagreb a stvarno je bila dobra
Od sqwer87
17.9.2008 18:28
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od svebezveze
Znam stanje u domu zdravlja pa i ginekološkoj ambulanti i znam da dr. Kranjčec i drugi liječnici zaista trebaju bolje uvjete za rad, a pacijenti i drugi korisnici širi spektar usluga. Da bio bio doboro i da imamo bolnicu, i nedostaje liječnika i td. i td. I znam da se sve to teško može opravdati. No znate da je sustav zdravstva pod državnim i županijskim nadzorom i obvezom. Gradsko poglavarstvo je prije ljeta zatražilo od Doma zdravlja da nam dostravi određeni plan razvoja i da Grad pomogne u tome i to mi zasita želimo. Isto tako, i od 1.9 imamo novi i prazan stan koji čuvamo za lijčenika ilio drugo sooblje koje treba Domu zdravlja. Do danas nsimo dobili potrebe od Upravnog vijeća i Ravanteljice ali se nadam da će uskoro zaista i doći do uže suradnje. Znate, osnivanje bolnice ili rodilišta-o tome sam već pisao da se ne ponavljam. Naš Grad nije dovoljno bogat da može preuzeti sve te obveze od Države no moramo i reći postojeći sustav zdravstva >RH jednostavno nije dobar, i činjenica je da nedostaje gotovo 1000 liječnika u RH no isto tako Gradovi zaista nisu osnivačai bolnica i >Domova zdravlja i zaista nemaju dovoljno sredstava da sami ulažu u velika zahvate i nije to opradanje nego činjenica. No ponavljam, Grad želi više pomoći našem Domu zdravlja no do sada jednostavno postojeći management DOma zdaravlja to još nije dovoljno usvojio i pokazao želju za suradnjom na efiaksnoj osnovi.Neću sada opet o Ravanteljici zbog koje je poglavarstvo bilo prozivano, no ako je činjenica da od 7 mj čekamo da Dom zdravlja preuzme stan koji je prazan i tako još uvijek, ako još nismo dobili prijedlog za sufinanciranje nabave opreme ili npr stipednija za liječnike ili specijalizacije onda to ipak govori da Uprava Doma zdravlja mora bitri efikasnija. Znam, da imaju puno obveza no nekako mislim da jednsotavno trebaju biti brži. Iako, imapomaka i bolje je negho kad je Dom zdravlja bio centraliziran no to zaista treba i mora biti bolje jer za puno stvari ipak nije u pitanju samo novac.
Od dzmegac
18.9.2008 0:40
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
A kakve su šanse da naša radio postaja postane malo bolja, odnosno da se malo izjeni shema, uvodne spice, voditelji. Zapravo tko financira Radio Moslavinu, imate li Vi akkvog utjecaja po tom pitanju?
Od Anita
18.9.2008 11:53
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
a kad bu se tam na enikonu pokrenulo nekaj?
Od oui
18.9.2008 14:09
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
e da totalno..radio moslavina...neznam šta da kažem o tome..jednostavno bi morala biti puno bolja..a šta se tiće love..hm...mislim da je oni imaju više nego dovoljno...uzmi samo želje..pa si raćunaj koliko toga ima...a da ne raćunaš reklame...mislim da novac nije toliko problem koliko su sami voditelji i ljudi koji vode sve to..jer da su bolji malo voditelji vjerovatno bi bilo i još više sponzora i reklama..
Od sqwer87
18.9.2008 15:11
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
No dakle lijepog li prizora danas na našim dičnim fakultetima. Na diplome gotovo svih fakultetski obrazovanih ljudi u lijepoj našoj bačena je ljaga.Zato nam tako i je u ovoj našoj državi !Kako netko tko je kupio diplomu može odlučivati i donositi razumne i stručne odluke.Pa čujem da i jedna potpredsjednica vlade ima diplomu s banjalučkim žigom. Sramota, ja se ne bih više mogla gledati u ogledalo , a kamoli se razmetati nepravedno stećenim novcem. Pa i u vašoj radnoj okolini ima takvih zar ne gradonačelniče? Zašto svoje lijeno i nesposobno dijete tata na poziciji nebi poslao u najbolju školo pa da i on bude direktor, i omalovažava ljude koji su pošteno učili pa makar došli samo do srednjoškolske svjedođbe. Pa i za nju su marljivo radili nisu je dobili nakon jednog telefonskog razgovora.
Od SRAMOTA
18.9.2008 16:11
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
No dakle lijepog li prizora danas na našim dičnim fakultetima. Na diplome gotovo svih fakultetski obrazovanih ljudi u lijepoj našoj bačena je ljaga.Zato nam tako i je u ovoj našoj državi !Kako netko tko je kupio diplomu može odlučivati i donositi razumne i stručne odluke.Pa čujem da i jedna potpredsjednica vlade ima diplomu s banjalučkim žigom. Sramota, ja se ne bih više mogla gledati u ogledalo , a kamoli se razmetati nepravedno stećenim novcem. Pa i u vašoj radnoj okolini ima takvih zar ne gradonačelniče? Zašto svoje lijeno i nesposobno dijete tata na poziciji nebi poslao u najbolju školo pa da i on bude direktor, i omalovažava ljude koji su pošteno učili pa makar došli samo do srednjoškolske svjedođbe. Pa i za nju su marljivo radili nisu je dobili nakon jednog telefonskog razgovora.
Od SRAMOTA
18.9.2008 16:12
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Ja znam jednoga iz Kutine koji se pohvalio da je na Prometnom fakultetu nema dugo kupio matematiku, a sjedi u školskom odboru jedne kutinske škole i pita ga se za mišljenje. Donosi dakle odluke o našoj djeci.
Od simpatično
18.9.2008 16:27
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
ćujte ljudi..za promet se već godinama zna da se kupuju ispiti..to je skoro javna tajna...samo je pohvalno da je netko tome sta na kraj..makar će još togha biti ali ne tako skoro jer sada su u malo frci...pola naših politićara ima promet...pitam se zašto...svaka ćast onima koji su pošteno sve odradili!
Od sqwer87
18.9.2008 20:58
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Lako za političare, njih je najmanje. Koliko je takvih koji svakodnevno odlučuju i upravljaju u poduzećima oko nas, i to već godinama!
Od Piero
19.9.2008 9:47
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Sqwer87 - ma upravo sam si ra razmišljala o time čestitkama i pozdravima, očito da se radi o dobroj lovi - jedna želja je oko 20,00 kuna, a vrte ih svaki vikend, radi se o dobrim novcima. Nije mi jasno da ljudi i Kt više služaju Qurinus, Radi 101, Obiteljski, odnosno Antenu, Banovinu i sl., a sve zbog lošeg vodstva. Sjećam se prije 10-ak i više godina da je to bila odlična postaja. Sada prijepodne samo telefoniraju neke bakice i besposlene žene i govore: "Goraneeeee, ti si nama zupeeer, ti si najjjbolji voditelj i tako si draggg i tako si lepi dečko i jojjjj...!" i tako svaki dan iste babe. Zašto? zato što im to dozvoljavaju i uključuju ih u eter, a voditelji se razgovaraju s njima ko da su krepane mačke. Baš me to ljuti. Novih špica, novih voditelja, novih emisija!!!!
Od Anita
19.9.2008 10:27
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
a čuj radio moslavina je urasulu jer nepušaz hrpu izvođača jer neki voditelji se inate..sve im je dopušeno..nitko ih ne pritišće a imaju love..ćuj to je stvarno posao koji samo možeš poželjeti jer radiš šta želiš a nema pritiska..a šta ćeš ljudi se izborili na takav status i treba im ćestitati..
Od sqwer87
19.9.2008 10:45
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Iako je pred županisjkim poglavarima već bila Odluka kojom bi se i Gradu Kutini povjerili poslovi izdavanja akata vezanih uz gradnju, poput lokacijskih dozvola, na incijativu županice Marine Lovrić ta je odluka odgođena.
"Želimo biti sigurni da će Grad Kutina moći osigurati sve potrebne uvjete za neometano izdavanje tih akata. Za sada nismo 100 % uvjereni u to pa predlažem da od Kutine zatražimo dodatne informacije" - rekla je županica Marina Lovrić nakon čega je predložena odluka i skinuta s dnevnog reda. U Kutini bi se, prema tom planu, dozvole izdavale za moslavačko i slavonsko područje naše županije. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ i kak ond mi ne bi pričali protiv županice?mislim,jel ona zna kaj je u ovome rekla,jel razlog stvarno to kaj ona nije sto posto uvjerena u to,il je razlog taj kaj joj je krivo jel se kutina želi osamostaliti u tom segmentu?mislim da razmišljanje nije potrebno ;)...ak je nekome potrebno samostalno izdavanje dozvola u županiji onda je to sigurno kutina,jel eto to je jedini grad u županiji u kojem se stvarno puno gradi
Od ...
20.9.2008 13:17
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
ma sisak je uvijek bio ljubomoran na kutinu..i uvijek će biti..jer kutina je sve više razvijenija a sisak se guši..samo da još dobijemo fakultet ili nešto slično i sve super..
Od sqwer87
20.9.2008 19:45
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
suficit/deficit po gradovima u milijunima kuna za prvih 6 mjeseci 2008.
Kutina +195,5 Županja +127,6 Virovitica +125,4 Slavonski Brod +113,4 Pula +81,3 Koprivnica +63,2 Trogir +63 Požega +35,9 Slatina -4,3 Knin -4,4 Sinj -8,6 Nova Gradiška -9,8 Karlovac -10,1 Vinkovci -34,2 Đakovo -41,8 Metković -43,1 Makarska -49,8 Šibenik -55,1 Bjelovar -73,5 Solin -90,7 Križevci -99,7 Čakovec -100,9 Rovinj -110,2 Zaprešić -113,7 Sisak -144,5 Zadar -159 Dubrovnik -187 Poreč -215 Vukovar -251,3 Osijek -271,6 Samobor -338 Varaždin -418 * Split -1 524,4 Velika Gorica -1 636,5 Rijeka -1 774 Zagreb -32 186,5 -------------------------------------------------------------------- *- bez poduzetničke zone koja se nalazi na području općine trnovec bartolovečki
BRAVO KUTINA!!
Od opoi
22.9.2008 13:59
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Ovo je danas bio idioizam zatvaranja Trga kralja Tomislava. Zar nitko ne vidi što se događa u okolnim ulicama kada se to napravi. Nevjerovatno i to do koliko, do 19,00 sati u ponedjeljak. Neviđeno. Tko je dao prijedlog i odobrenje za to molim vas?
Od Kika
22.9.2008 21:57
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od Kika
Ja :) i ispričavam se ako Vas je to smetalo. Da, znam da je gužva u pokrajnjim ulicama jer sam i sam išao njima. Kao što znate ista takva akcija se provodi u nizu Gradova u EU i određenom broju RH - Dan bez automobila. Nezgodno je što je bila kiša no nadam se da ćemo tu akciju nastaviti i dalje. Ideju znate i sami. Ono što se treba popraviti je ranije upoznavanje vozača sa novom regulacijom. Eto, ako je netko pogrešio onda sam to isključivo ja jer sam potaknu ideju EU Tjedan kretanja u okviru čega je i Dan bezu automobila.
Od dzmegac
22.9.2008 22:06
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
gradonačelniče,može neke novosti vezane za enikon?
Od ..en
22.9.2008 22:49
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
ma neka se zatvorilo..šta te to smeta jedan dan.. gradonačelnie rekli ste na poćetku 9 mj da budete nešto više znali o fakultetu ili višoj školi u kutini..pa koa imate šta novog slobodno podijelite..
Od sqwer87
22.9.2008 23:40
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Apsolutno podržavam inicijativu obilježavanja akcije EU Tjedan kretanja i Dan bez automobila. Pa jedan dan se može pješice ili biciklom na posao (bez obzira na kišu). A ne znam koliko bi to ranije trebalo upozoriti vozače? Pa cijeli prošli tjedan se na Radio Quirinus-u i Mslavini vrtila najava i obavijest o privremenoj regulaciji prometa. Osobno sam je čuo bar 6 puta. Trebalo bi ovako nešto napraviti svaki tjedan bar jedan dan.
Od zbjegovcan.blog
23.9.2008 7:36
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Zapravo sam ja preburno reagirla, ali sam zapravo htjela reći da je signalizacija bila loša. Naime, ako ste išli primjerice od pravca Doam zdravlj, cesta vas je vodila točno do zgraade Općine i usmjeravala u lijevo, u Ul.A.Šenoe. Smatram da je trebalo nekoliko metara ispred, na sammo smaforu omogućiti prometnim znakom da se skrene i u desno, u Ul.S.Radića. To je jedan od primjera. A uz to jučer je cijeli dan padala kiša, Trg kralja Tomislava bio je prazan cijeli dan. Ok, nisam htjela nikoga uvrijediti, ali me smata loše vodstvo policije i loša signalizacija - a ovo nije prvi put.
Od Kika
23.9.2008 13:05
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Koliko samo ima lose signalizacije i lose rijesenih krizanja u Kutini,a ovo je bilo "odlicno"...nemam rijeci, btw ne slusamo svi Quirinus i Moslavinu (ja ih osobno izbjegavam, jer se ne zna gdje su jadniji i umisljeniji voditelji) da znamo o regulaciji....zasto nije bilo stavljeno ovdje na web o regulaciji prometa?
Ne moze se tako nesto raditi u Kt dok god nema obilaznice, jer guzve koje su se stvorile iz pravca Garesnice prema Kt i u okolnim ulicama jednostavno ne opravdavaju svu tu akciju,a tek koliko ugrozava sigurnost prometa - zasto nema nikakvog ogledala kada se silazi ulicom I.G.Kovacica na ulicu Hr. branitelja tamo kod srednje skole, ono je toliko nepregledan izlaz a taj dan je to bio jedan od alternativnih pravaca. Dakle bitno je da imamo dan bez auta a to sto je sigurnost sudionika u prometu ugrozena - nije bitno. Ljudski zivoti manje vrijede od nekakavih akcija. Uostalom kakav je to dan bez automobila? Onda treba potpuno zabraniti voznju a ne ograniciti samo prolaz jednom ulicom, onda se moze pricati o danu bez automobila.
Od revizor
24.9.2008 9:52
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
pa šta vama smeta jedan dan?pa neka je sve krivo napravljeno...pa nešto se mora događati u gradu..jednostvano morate imati malo više živaca i strpljenja..da je po mome ja bi i zatvorio kolodvorsku...ili prije kolodvorsku nego ovo..ali dobro..
Od sqwer87
24.9.2008 13:22
|
Natječaji za arhitektonska rješenja
Treba razlučiti probleme, a mislim da je "Od revizor" to jako dobro napisao. Kada netko tako realno sagleda problematiku onda se vidi i da je dobar vozač. Isto je problematika npr. Crkvene ulice. Napominjem da je novi ulaz-izlaz napravljen jako dobro, veća je protočnost prometa, ali mi nije jasno da u kritičnom vremenu kao što je npr.srijeda prijepodne ne može tamo prema potrebi stajati policijski službenik i regulirati promet, nego stajati na parkiralištu ispred Općine (valjda da vodstvo Grada vidi kako se radi na sigurnosti prometa) i onda zaustavljaju vozila i vozače koji eventualno nisu propustili pješaka na zebri (a naravno radilo se o bakici koja je prepirčavala kako joj raste paprika u vrtu). Radije je kažnjavati ljude neko poraditi na bitnoj problematici. Joj, da, gdje da se obratimo za sljedeće: U Crkvenoj ispred učeničkog doma i OŠ Mate Lovraka iscrtani su pješački prijelazi, ali nema horizontalne signalizacije, odnosno znaka koji upozorava vozače da se tu nalazi zebra. U zakonu to jasno piše kako je potrebna i vodoravna i horizontalna signalizacija.
Od Kika
24.9.2008 13:51
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Za revizor:
to što ne slušate ove 2. radijske postaje je Vaša odluka ali bila je najava i na ovim stranicama: http://www.kutina.hr/Naslovnica/Onlinevijesti/tabid/139/ArticleId/6847/oamid/519/Default.aspx . Sa osvrtom na prometnu regulaciju u gradu se potpuno slažem. Pozdrav :)
Od zbjegovcan.blog
25.9.2008 11:28
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Nije ova tema, ali budući da nisam od 15.07.08. dobila komentar, evo ponovo molim da se odgovori, i nakon 2 mjeseca ista stvar- kako pojedinci mogu parkirati na isti način, a nitko im očigledno ništa ne može.
Mail od 15.07.08.
Poštovani gradonačelniče,
molim Vas komentar na ovu farsu od naplate parkiranja. Naime, kao stanari u zgradi Centra I uredno smo kupili mjesečnu kartu za parkiranje. Kao što vidim, masa ljudi svakodnevno se i dalje parkira u prolazu zgrada (Centar I i Centar II), te fino na cijelom onom nogostupu ispred Petrokemijinih ureda u Centru II tik iza znaka zabranjenog zaustavljanja i parkiranja. Navodno da je za takova parkiranja nadležna policija, a ne tvrtka koja naplaćuje parkiranje. Pa sada imam jednu nedoumicu, da li da kupim idući mjesec parkirnu kartu i osjećam se kao magarac ili ću fino u prolaz zgrada ili ispred Petrokemijinih ureda gdje vidim da je i dalje besplatno parkiranje?! Što mi vi predlažete? U navedeno se možete uvjeriti svaki dan u Centru I i II.
Unaprijed zahvaljujem,
Od DIDI
25.9.2008 17:26
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
DIDI prodaj auto i kupi magarca... Pa nije ovo Pariz, ovo je zemlja mita i korupcije, zato nemoj o budaleštinama. Zovi 92 ako ti smetaju automobili u prolazu, a ne pisat gradonačelniku. Gradonačelniče jer gušt imat diplomu s prometa?
Od Miro
25.9.2008 18:15
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Upravu si DIDI, ali to ti gospodina prometnika ne zanima!
Od (.)(.)
25.9.2008 18:31
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od Kika i dr. vezano za prometnu signalizaciju i regulaciju cestovnog prometa. Da, slažem se u potpunosti s ocjenom svih onih koji su raspravljali na način da regulacija prometa i prometna signalizaciju nisu usklađeni s ovim obujmom prometa u gradu koji se događa i koji se povećava. Zadnjih nekoliko tjedan raspisan je javni natječaj za izradu izvedbene prometne studije središta Kutine-http://ponuda-jn.nn.hr/. Predmetna detaljna studija između ostaloga treba i pregledati i dati prijedloge promjene i signalizacije i regulacije prometa, prometnih tokova i dr. Prema tome će se izvršiti svi potrebni popravci i unapređenja jer postoji tu dosta prostora. Isto tako, za taj dio poslova moramo osigurati i sigurniji i kvalitetniji stručni nadzor koji sada nemamo jer se time bavi Odjel za komunalni sustav koji treba više pažnje posvetiti problemima o kojima je ovdje riječ. Studija će biti na javnoj raspravi i uvidu pa će i to omogućiti kvalitetnija rješenja.Što se tiče određenih primjedbi proslijedit ču ih na rješavanje. Hvala.
Od dzmegac
26.9.2008 0:33
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od DIDI
Kazne za nepravilno parkiranje može ispostaviti samo policija koje nema dovoljno i koja ne radi svoj posao kako treba u ovm dijelu koji ste naveli. Vi ste u pravu i to sam proslijedio MUP-u i Parkkomu i KSK jer takvo stanje nema smisla. Slažem se s Vama.
Od dzmegac
26.9.2008 0:36
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od Miro
Da, to mi je gušt jer je to dio znanosti koji volim i kojem se nadam i vratiti nakon mandata Gradonačelnika. A događanja na Sveučilištu i svako nečasno kupovanje ocjena, potpisa, diploma, doktorata i dr. smatram nedostojnim i strašnim i nadam se da će svi odgovorni za to i biti sankcionirani iako osobno medijske predstave na Zagrebačkom Sveučilištu smatram nepotrebnim i štetnim za cijelu visoku naobrazbu i znanost za RH. Npr. ako postoji težak ispit na PDS-u na Ekonomiji onda je to Upravljanje financijama kod dr. Orsaga i zaista nikada nisam imao ni najdalji osjećaj da je kod dr. Orsaga moguće proći na bilo koji način nego učenjem jer su ispiti veoma strogi i zahtjevni
Od dzmegac
26.9.2008 0:42
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od (.)(.)
Da DIDI je u pravu slažem se s Vama, a samo zbog točnosti, ja sam radio jedan izvanredan posao na Hrvatskim željeznicama koji se zove Prometnik vlakova - više o tome npr. http://mrav.ffzg.hr/zanimanja/book/part2/node3501.htm
Od dzmegac
26.9.2008 0:49
|
OT: Vozni red i subvencija prijevoza
Postovani dzmegac,
da li ima kakvih pozitivnih pomaka po ovom pitanju. Grad Sisak vidim opet po starome ;) Poz!
http://www.sisak.info/?p=11246
Grad Sisak i ove godine subvencionira dio troškova prijevoza studenata
27. 08. 2008. by stock Grad Sisak uputio je poziv učenicima i studentima s područja grada Siska koji se školuju i studiraju u Zagrebu i Petrinji za subvencioniranje troškova prijevoza.
naime, u cilju poboljšanja učeničkog i studentskog standarda Grad Sisak će i ove godine subvencionirati dio troškova mjesečnih i polumjesečnih karata za prijevoz željeznicom na relaciji Sisak – Zagreb i autobusni prijevoz na relaciji Sisak-Petrinja.
Zainteresirani učenici i studenti mogu se javiti u Upravni odjel za društvene djelatnosti Grada Siska te učenici i studenti koji će u školskoj/akademskoj 2008/2009. godini po prvi puta koristiti subvenciju prijevoza, trebaju dostaviti:
potvrdu o prebivalištu na području grada Siska potvrdu o statusu redovitog učenika/studenta.
Oni učenici i studenti koji već koriste subvenciju prijevoza (a nisu mijenjali mjesto prebivališta) trebaju dostaviti potvrdu o upisu u školsku/akademsku 2008/2009. godinu.
Uredovno vrijeme za rad sa strankama je radnim danom od o8:oo do 11:3o.
Od kt-zg
26.9.2008 17:23
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Gospodine gradonačelniče. Može li se ikako popraviti staza koja ide od pošte prema zgradi suda? Danas je na jednom dijelu te staze bilo nemoguće proći, jer su propale one ploče i na tom je mjestu stajala voda u dužini metra i pol, te su građani morali ići okolo. Može li se to riješiti?
Od VBR
26.9.2008 20:55
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od kt-zg
Da, od 1.1.2009 najkasnije kreće subvencija karata za učenike i studente. Detaljnije na slijedećem Grad poglavarstvu
Od dzmegac
26.9.2008 21:42
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od VBR
U roku 30 dana imamo plan to popraviti
Od dzmegac
26.9.2008 21:43
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Pitao bih još nešto u vezi bazena. Je se to pravi bazen samo za kupanje ili bazen u kojem će se moći trenirati plivanje ili možda je smješno, vaterpolo? Možda bi bilo dobro da netko ode u Njemačku u Main Kinzig Kreis pa pogleda tamo bazene. Tamo svako drugo selo ima bazen. Možda se može nešto precrtat. Usput kako je bilo u Rimu?
Od VBR
29.9.2008 10:54
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=504358&page=53 učlanite se i komentirajte,treba nam pojačanje,nek se čuje za Kutinu :)
Od kt
30.9.2008 0:51
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Od VBR
21.10.u 19,00 Kutina Zdravi Grad bit će prezentracije idejnog projekta sa svim detaljima pa mdođite i možete dobiti odgovre na većinu pitanja oko bazena. INače planria se jedan 25 m bazen, jedan mali za obuku neplivaća i jedan za masaže. Ništa preveliko nego optimirano za naš Grad i planirani razvoj
Od dzmegac
30.9.2008 10:17
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Svaka čast, svi ovi projekti koje spominjete su za svaku pohvalu! kao uostalom i puno, puno toga sto je učinjeno zadnjih godina u Kutini, stvarno se puno radi, samo tako i nastavite! to je jedini način da mlade ljude zadržite u gradu da im osigurate radnamjesta, kao i sve ostalo što ide uz to. Ali ne zaboravite ni ostala naselja koja pripadaju gradu kutini a koja još nemaju ni vodu, plin ni kanalizaciju, a nekih mjesta kao što su Katoličke Čaire, Kutinica, Čaire i Krajiška Kutinica nema na nijednom putokazu na skretanju prema Kut. Slatini! Može li se to ispraviti kako, ili smo mi ovdje kao u rezervatu? Iskreno se nadam da je i vama stalo da i stanovnici svakog naselja budu ponosni što žive na području grada Kutine ane da se osjećaju kao gradjani drugog reda!
Od vjeverica
5.10.2008 22:08
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Svaka čast, svi ovi projekti koje spominjete su za svaku pohvalu! kao uostalom i puno, puno toga sto je učinjeno zadnjih godina u Kutini, stvarno se puno radi, samo tako i nastavite! to je jedini način da mlade ljude zadržite u gradu da im osigurate radnamjesta, kao i sve ostalo što ide uz to. Ali ne zaboravite ni ostala naselja koja pripadaju gradu kutini a koja još nemaju ni vodu, plin ni kanalizaciju, a nekih mjesta kao što su Katoličke Čaire, Kutinica, Čaire i Krajiška Kutinica nema na nijednom putokazu na skretanju prema Kut. Slatini! Može li se to ispraviti kako, ili smo mi ovdje kao u rezervatu? Iskreno se nadam da je i vama stalo da i stanovnici svakog naselja budu ponosni što žive na području grada Kutine ane da se osjećaju kao gradjani drugog reda!
Od vjeverica
5.10.2008 22:12
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Molim odgovor zašto u Kutini nema poticaja za mlade ljude koji bi si željeli graditi kuću u gradu. Mlad čovjek, želi li sagradit kuću, mora "pljunut " 80-100-tinjak tisuća eura, a za stan 60-80. Ja si mislim da je onda bolje sagradit manju kućicu. Za to se ja i moja "buduća" moramo zadužit "do groba" a onda mi ni ne trebaju bazeni i teniska igrališta kad si to neću moć ni priuštit. Trebaju nam povoljni krediti, gratis komunalije, gradilišta, bilo šta ali trebamo pomoć.
Od hrv@
6.10.2008 0:11
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Gradi na selu. Grad je kao i bilo gdje na svijetu za bogate. Nedavno sam vidio na tv-u jednu babu kao jauče da nema novca i da bijedno živi, a zamisli ima stan u Ilici. Nije joj jasno da samo bogati žive u centru!
Od Istina
6.10.2008 8:08
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
To ti nema veze. Prikljucenje vode, struje, plina se naplacuje isto i na selu kao i u gradu. Projekt se naplacuje po bruto kvadratu kuce i to od 75 pa do 100 i više kuna ovisi gdje i to te nitko ne pita gdje gradiš. Jedino se razlikuje cijena komunalnih doprinosa. Za prvu zonu 65 kn po kubnom metru kuce, a za drugu 32,5 kn po kubnom metru.Ne znam da li ima još zona.Vodni doprinosi su za sve 20 kn po kubnom metru. To je samo za dozvolu a ostalo odi u trgovinu i kupi bio ti sa sela ili grada. Zanima me kada ce biti otvoren natjecaj poticajne stanogradnje jer se budem morao prijaviti za stan iako glasine kruže da je i prošli (za one dvije zgrade kod gimnazije) bio namješten?
Od hrv@
6.10.2008 19:15
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Ok, ovo drugo je isto, ali gradilište je neusporedivo skuplje u gradu.
Od Istina
6.10.2008 20:06
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Pozdravljam sve vaše akcije hvale vrijedne! Gotovo u svakom vašem obraćanju slušamo to da vam je svima cilj zadržati mlade ljude u Kutini. Budući da sam i ja jedan od rodjenih Kutinjana koji je po završetku faksa odmah dobio posao u Zagrebu, a ipak bi se sada želio vratiti sa obitelji u Kutinu, zanima me što to činite da bi mladim ljudima bilo lakše prilikom gradnje ili kupnje kuće, pogotovo ako se radi o prvoj nekretnini? Ljudi moji nemojte samo pričati, učinite nešto, budite prvi. prepoznatljivi po nekim mjerama kojima ćete privući mlade i nadobudne kojima je Kutina u srcu! Iskreno se nadam da vi to možete i hoćete! Mladi vas i vašu politiku podržavaju, podržite i vi nas! Učinite sve da Kutina bude grad mladih, školovanih, poštenih i zadovoljnih građana i nećete morati strahovati hoćete li dobiti izbore!
Od mlad i nadobudan
7.10.2008 21:47
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
drago mi je da nas ima više.
možda dobijemo odgovor
Od hrv@
8.10.2008 23:19
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Zatvoreni bazen u Kutini,hm!možda!?2015godine!!!
Od Superman
10.10.2008 22:37
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Drago mi je vidjeti da ima više mladih ljudi koji se, kao i ja, po završetku školovanja želi vratiti u Kutinu i tu riješiti kako svoje stambeno pitanje, tako i pitanje posla. Uglavnom pratim sve što se dešava u Kutini, i mogu reći da pozdravljam svaku aktivnost, investiciju i sl. koja je na dobrobit svih nas. Ima toga puno dobroga, ali učinite nešto konkretno štobi bilo prepoznatljivo da mlade ljude zadržava ili vraća u Kutinu.Nigdje u normalnom svijetu ne odriču se mladih, stručnih kadrova, pa se nadam da će i gradska vlasti, koje su i po idejama i godinama mlade, naći načina kako da nam pomonu u ovakvim nakanama! Sve čestitke povodom Lisabona!
Od Dado
10.10.2008 23:55
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Ako ne mislite raditi zatvoreni olimpijski bazen, nemojte raditi niti kadu.
Od fotograf
17.10.2008 16:51
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Idejni ako ne i vise od projekta djecjeg vrtica na Brunkovcu vec postoji negdje u arhivi vrtica. Izradio ga je danas istaknuti Becki ali i hrvatski arhitekta Radovan Tajder. Autor je i osnovne skole kod sajmista u Kutini.
Od Crikvenica
4.11.2008 19:18
|
Re: Natječaji za arhitektonska rješenja
Tajder neka gradi u Beču takve škole kakva je OŠ Z.Franka. Bazen će biti u uporabi samo za odabrane, kao i sportska dvorana prije, i sada, a kad se bazen "na brzaka" amortizira (čitaj: pohaba), jer će najvjerojatnije, kao i mnogo drugih stvari u gradu građenih na principu visoke cijene za račun provizija u povlaštene džepove odgovornih, te poslovično nekvalitetne izvedbe nadobudnih arh. zamisli, zatvorit će ga, dok se opet nakon nekoliko parova godina ne renovira s još više troškova nego li sama prvotna izgradnja, naravno, opet zbog interesnih provizija. I tako u krug, u nedogled. Prometna infrastruktura u gradu je grozna. Prekopavalo se nedavno već prekopano, koje će se vrlo brzo opet prekopavati zbog nedovoljno prekopanog nečega već donedavno prekopanog. Ha, ha. Lokalna uprava dobro uči od globalne. Nema veze koja je stranka na vlasti, i gdje, svako od odgovornih daje sebi za pravo strpati dio odgovornog dijela cijene buduće investicije, kao proviziju u siroti prnjavi džepić, dok je na toj poziciji. Tko zna gdje će isti biti sutra, i koliko će biti gladna usta kog iz njegove obitelji za nekoliko dana? Treba se osigurati za penziju. Ma, i za penziju potomaka. Potomci neće, ako budu imalo ambiciozni raditi ništa u ovoj smrdari, Kutini, već pravac "Milanovac" (čitaj: Zagreb), jer tamo je perspektiva, po preporuci. Kutina je odavno trebala čvrst urbanistički plan. No, nema ga ni danas. Kad je već sve nabacano "z brda - z dola", čudi me komentar gradonačelnika kako još uvijek ima puno prostora za uređenje prometne gradske regulative. Bedastoća No.2384839. Sad bi valjda jedini lijek bio opet prekopati prekopano. Ma, dobro bi nam bilo svakog tjedna nekih pet do sedam dana EU-Moslavačkih - Dana bez automobila. Nek' se svak' hebe kak' zna kad drugi žele pješačiti. Bedastoća No.45184839. Biciklističkih staza i prijelaza preko kolnika imamo na pretek u ovom, "veleevropćanskom" gradu sveekološki normiranom, kako nepostojećim robnim terminalom za teška teretna cestovna vozila, tako i nevidljivim obilaznim putevima istih vozila mimo preširokog nam polusredišta centra. Zar sklonost pješaćenju i bicikljenju ne bi trebao imati u svijesti svaki pošteni građanin ove kuglice nam zemaljske, i koristiti to pravo kad i kako mu odgovara, a ne da mu kojekakvi domaći dušebrižnici nameću europćansku simboliku koju tu kod nas ne budu upristojili ni naši praunuci? Možda stoga što nam je grad, a i poglavništvo puno kojekakvih dotepenaca, kako iz raznih vukohebina Hrvatske, tako i tzv. rvate iz Bosnie. Glazbena škola nam je upropaštena, Dom zdravlja također, rodilište ukinuto, oko tržnice se ne zna "tko pije, a tko plaća", autobusni kolodvor je najveće gradsko ruglo, nema javnog WC-a, kulturni program svodi se na šaćicu istih ljudi koji se stalno vrte u vrlo kratkom krugu, kazališna scena grozota, a sad bi trebali imati u gradu nekakav poseban novi trg kojeg bi mogli nazivati novim gradskim. Valjda zato što su ovi postojeći stari i seoski?!? Bedastoća No.5333325536. A tek zatvoreni bazenčić u kojem si budemo stigli smočiti tek nožni palac? Bedastoća No."beskonačno". Nudi nam se da plaćamo parkiranje na to, do sad imalo slobodnog mjesta u gradu gdje je čovjek mogao ostaviti automobil kako bi prepješačio uzduž i poprijeko ovo bespuće centra grada, a kad vidimo da su ta mjesta sada odlično prazna, tko bi pješačio?!?! Platiš taj parking, pa se preparkiravaš od miline po cijelom gradu cijelih sat vremena. I po gradu, i po centru, jer cijeli grad nam je centar, a centar - grad, jedno dosadno parkiralište, prazno, sa sustavom naplate. Kao da je ta naplata trebala povećati prihode gradskog proračuna za gotovo 50% godišnje. Nećemo šetat' nit vozit' bicikl. Preparkiravat' ćemo se!!!!!!!!!!!!!! Živjela EU - inicijativa preparkiravanja!!!!! Jeeeeeahhhh!!! 7-30-365!!!!! Kad će se naš uzoriti počasni građanin Ž. Klaus dignuti na stražnje noge i pokrenut' inicijativu za Kutinsko-trebešku županiju, kako bi konačno skinuli prekosavske parazite??????????? Valjda je Sisak sada dovoljno "kadrovski" stasao u odnosu na Banovinu, a i manjine su upristojene, te nam je i demokracija sad već puno jača. Kada, pitam se, a odgovora znam: on nikada. A naš g. gradonačelnik? Možda bi on smogao hrabrosti za ovakvu inicijativu? Možda bi time riješili većinu gore navedenih problema? Možda i ne bismo. Pozdrav svim kutinčanima.
Od apolitični
14.11.2008 13:08
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
 |
Članstvo: |
 |
Zadnji:
didi5 |
 |
Novih danas:
0 |
 |
Novih jučer:
0 |
 |
Sveukupno:
548 |
 |
Ljudi Online: |
 |
Posjetitelja:
29 |
 |
Članova:
0 |
 |
Ukupno:
29 |
Online sada:
|
|
 |
|
 |
Pretraži blogove
|
|
|
|
|
|